رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات 5 واحد تولیدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی حل شد

21:40 - 05 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۰۱۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی مشکلات 5 واحد تولیدی مطرح شد و مصوباتی در راستای رفع مشکلات هر یک از آنها تصویب شد.

خبرگزاری میزان_ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه بعد از ظهری ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تسلیت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها گفت: امروز نگاه به مقوله تولید و حمایت از تولید یک مقوله اجتناب ناپذیر است در جهت توجه ویژه و کمک و همراهی با فعالان اقتصادی باید از تمام ظرفیتها بهره گرفت و نباید از امر مهم تولید و اقتصاد درون زا غافل شویم.

وی افزود: تاکنون70 مورد بازدید، 60جلسه و 180 مصوبه در 9 ماه سال 1401 در استان حمایت از تولید انجام شده است که این نشان از اهتمام ویژه دستگاه قضایی استان در لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری می باشد.
عتباتی ادامه داد: مشکلات زیادی را دشمن با تحریم ها برای مردم و کشور فراهم کرده است و هرکسی در این راستا و در جهت رشد اقتصادی کشور و رونق تولید تلاش کند در واقع میهن دوست است و باید از تمام ظرفیتهای قانونی به نفع دولت بهره جست و این قوانین و آئین نامه ها و بخشنامه ها را به نفع تولید و اشتغال و صنعت استان و کشور تفسیر کرد و نباید اجازه داد برخی قوانین دست و پاگیر برای تولیدکنندگان محدویتی ایجاد کند.

عتباتی در پایان تاکید کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی و جرایم ریشه در مسائل معیشتی و اقتصادی دارد و در واقع هر چه قدر اشتغال در جامعه بیشتر شود یقیناً میزان جرایم هم کاهش می یابد و راه بزهکاری با تولید و اشتغال بسته می شود.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم با تاکید بر اجرای مصوبات برای حمایت از اشتغال و تولید در استان اظهار کرد: تصمیمات کمیته حمایت قضایی به نوعی تصمیم قضایی محسوب می شوند و ناگزیر از اجرای آن هستیم و لازم است تمام مراجع ذیربط نسبت به اجرای آن همت بگمارند.

شایان ذکر است در این جلسه مشکلات 5 واحد تولیدی که با مشکل مواجه شده اند مطرح شد و در خصوص هر یک از آنها مسئولین حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و مصوباتی در راستای رفع مشکلات هر یک از آنها تصویب شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *