صیامی: بیشتر اردوهای حدادی در ایران است

9:28 - 05 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۳۲۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: طبق برنامه تمرینی احسان حدادی تصمیم گرفته تا بیشتر اردوهای خود را در ایران پیگیری کند.

هاشم صیامی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیگیری تمرینات احسان حدادی در جزیره کیش اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تمرینی حدادی روز به روز در حال بهتر شدن است و به طور جدی پیگیر تمریناتش است تا‌ خود را برای حضوری باکیفیت در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین بازی‌های آسیایی آماده کند. ما هر چه از دستمان بربیاید برای او فراهم می کنیم تا بدون مشکلی به تمرین بپردازد.

وی افزود: در این میان نیاز است مسئولان کمیته ملی المپیک هم بیشتر از قبل از احسان حمایت کنند تا بتواند پنجمین مدال طلای خود را در بازی‌های آسیایی صید کند. حدادی تاکنون 4 مدال از بازی‌های آسیایی کسب کرده و نیاز به توجه بیشتر دارد تا اردوهای آماده سازی خود را پیگیری کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص حضور مربی خارجی حدادی در ایران خاطرنشان کرد: طبق برنامه تمرینی حدادی تصمیم گرفته تا بیشتر اردوهای خود را در ایران پیگیری کند. او از مربی‌اش به صورت اینترنتی برنامه دریافت می‌کند و قرار شده مسئولان وزارت ورزش در بحث کمیسیون مربیان خارجی حضور او را تایید کنند تا پس از آن پیگیر مقدمات حضورش در ایران باشیم تا از نزدیک احسان زیرنظر مربی‌اش به تمرین بپردازد.

انتهای پیام/

گزارش: الیاس نویدی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *