تارتار: بازی سنگینی با فولاد داریم/ امیدوارم با دست پر از اهواز خارج شویم

17:07 - 02 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۵۷۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با توجه به ثباتی که از سال گذشته در ذوب آهن وجود داشته است، بازیکنان کاملاً با تفکرات ما آشنا هستند و ما هم شناخت بسیار خوبی از آنها داریم.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با فولاد اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی فردا برای دو تیم سنگین خواهد بود. تعطیلی لیگ فرصت مناسبی بود تا تیم قابل احترام فولاد از آن شرایط خارج شود و توانست بازی گذشته را به خوبی پشت سر بگذارد.

*تیم ما هم روند خیلی خوبی را طی می‌کند و در ۲ بازی گذشته توانستیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم. تلاش می‌کنیم در بازی فردا نیز همان روند خوبمان را ادامه دهیم. می‌دانیم کارمان سخت است و فرصت زیادی هم نداشتیم زیرا فاصله بین بازی گذشته و بازی فردا بسیار کم بود، به همین دلیل خیلی مختصر روی تاکتیک‌های مدنظر کار کردیم.

*با توجه به ثباتی که از سال گذشته در ذوب آهن وجود داشته است، بازیکنان کاملاً با تفکرات ما آشنا هستند و ما هم شناخت بسیار خوبی از آنها داریم. این کمک می‌کند هر بازی برنامه مشخصی داشته باشیم و نگرانی نداشته باشیم. امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب بتوانیم در وهله اول ۳ امتیاز را بگیریم و اگر هم نشد با دست پر از اهواز خارج شویم.

*مصدومیت از اول فصل با ما بوده است و باقرپسند و ابراهیم زاده را مدت‌ها است که نداریم. سجاد آشوری و آرمان اکوان نیز مصدوم هستند، اما جوانان خوبی به ما اضافه شده‌اند و جای مصدوم‌ها را پر کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: فوتبال لیگ برتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *