دیدار اعضای انجمن فولاد ایران با معاون قضایی دادستان کل کشور/ جمادی: دستگاه قضایی خود را ملزم به حمایت از تولید و اشتغال می‌داند

15:15 - 26 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۸۱۴۲
در ادامه نشست‌های معاون قضایی و رئیس دبیرخانه مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه با صنعتگران و صاحبان صنایع، علی جمادی صبح امروز میزبان اعضای انجمن فولاد ایران بود.

خبرگزاری میزان- در ادامه نشست‌های معاون قضایی و رئیس دبیرخانه مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه با صنعتگران و صاحبان صنایع، علی جمادی صبح امروز میزبان اعضای انجمن فولاد ایران بود.

در این دیدار دو ساعته اعضای انجمن ضمن قدردانی از دادستانی کل کشور به جهت حمایت جدی از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی به تشریح وضعیت تولیدی و موانع پیش رو پرداخته و مسائل حقوقی و قضایی خود را بیان داشتند.

علی جمادی در پایان این دیدار ضمن تاکید مجدد بر حمایت دستگاه قضایی از شرکت‌های تولیدی و صنایع فولادی اظهار کرد: یکی از مسائل و مشکلات صاحبان صنایع وجود دستورالعمل‌های مختلف از سوی دستگاه‌های متعدد است که الزام به رعایت آنها موجبات سختی تولید و اشتغال را فراهم کرده است.

وی گفت: ضمن اینکه معتقد هستیم باید دستورالعمل و بخشنامه ها در یک چارچوب دقیق تهیه و اجرایی شود لکن جزیره ای عمل کردن معدود دستگاه‌های اجرایی موجب می‌شود که شاهد رونق در امر تولید نباشیم.

معاون دادستان کل کشور افزود: یقیناً تشکیل جلسات با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط و استماع مشکلات صاحبان صنایع در بهبود وضعیت اقتصادی کشور اثر خواهد داشت و درصدد هستیم جلساتی را با حضور مدیران مربوطه برگزار و در جلسات پیش رو به بهترین شکل موانع پیش رو را بررسی و پیگیری و با جلب نظر تخصصی در امور مربوطه نسبت به رفع موانع و تسهیل امور اقدام کنیم.

وی در پایان گفت: همانگونه که اعلام کرده ایم بنا به منویات و دستورات مقام معظم رهبری دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور خود را ملزم به حمایت از تولید و اشتغال می‌داند و حتما کمک خواهیم کرد که موانع و مشکلات شما افسران جنگ اقتصادی برطرف و چرخ اقتصاد با سرعت بیشتری به چرخش درآید.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی جمادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *