رئیس سازمان زندان‌ها در شورای اداری ایجرود: مهمترین رسالت ما بازسازگاری اجتماعی زندانیان است/ تأکید بر پیگیری احداث کارخانه پتروشیمی شهرستان

14:22 - 24 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۶۱۰۳
رئیس سازمان زندان‌ها مهمترین رسالت و ماموریت سازمان زندان‌ها را اقدامات تربیتی و بازسازگاری اجتماعی زندانیان دانست و گفت: رسیدگی به مشکلات اقتصادی منطقه از یک سو موجب بهبود کیفیت زندگی مردم شده و ازسوی دیگر چرخه جرم و نرخ جمعیت کیفری استان را کاهش داده است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی محمدی در سفر به استان زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان ایجرود حضور یافت. وی در این نشست با تأکید بر ولایمتداری مردمان استان زنجان گفت: شاخصه بالای معنویت و دینداری مردم این خطه قابل توجه است و همه به آن اذعان دارند.

حل مشکلات اقتصادی منطقه، بی‌شک کاهش نرخ جمعیت کیفیری را درپی دارد

رئیس سازمان زندان‌ها بر برکات انجام سفرهای استانی اشاره کرد و افزود: با سفر رئیس قوه قضاییه قطعا گام‌هایی برای حل مشکلات قضایی و اجرایی استان برداشته خواهد شد. شهرستان ایجرود نیز دارای قابلیت‌ها و استعدادهای قابل توجهی است و ما هم باید تلاش کنیم که این استعدادهای بالقوه به فعلیت برسد.

وی نقش مردم شهرستان با تقدیم شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس را یادآور شد و بیان کرد: برای حل مشکلات بدون شک هرجا که عزم جدی وجود داشته، بسیاری از این غیرممکن‌ها محقق شده است.

محمدی مهمترین رسالت و ماموریت سازمان زندان‌ها را اقدامات تربیتی و بازسازگاری اجتماعی زندانیان دانست و تأکید کرد: رسیدگی به مشکلات اقتصادی منطقه از یک سو موجب بهبود کیفیت زندگی مردم شده و ازسوی دیگر چرخه جرم و نرخ جمعیت کیفری استان را کاهش داده است.

موضوع احداث کارخانه پتروشیمی شهرستان را پیگیری می‌کنم

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به یکی از دغدغه‌های شهرستان ایجرود اعلام کرد؛ قریب به 15 سال از آغاز احداث کارخانه پتروشیمی شهرستان و پذیرفنه‌نویسی آن می‌گذرد اما تنها کمتر از 30 درصد پیشرفته داشته است. اگر بتوان این کارخانه را بواسطه کمک دولت و ورود قوه قضاییه احیا کرد، با اشتغال‌آفرینی برای دو هزار نفر، قطعا کاهش نرخ بیکاری شهرستان و شکوفایی اقتصادی آن ممکن می‌شود. شخصا این مشکل را درجلسه پایانی سفر در شورای عالی قضایی پیگیری می‌کنم.

در این نشست مسئولین قضایی و اداری شهرستان ازجمله امام جمعه، رئیس دادگستری و فرماندار نیز گزارشی از وضعیت شهرستان ارائه کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *