رونمایی از سامانه «پنجره واحد مدیریت زمین» در استان اردبیل تا پایان سال جاری

13:59 - 07 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۲۷۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون پیشگیری از وقع جرم دادگستری استان اردبیل از رونمایی سامانه «پنجره واحد مدیریت زمین» در استان اردبیل تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری میزان -در جلسه هماهنگی برای رونمایی و راه اندازی سامانه الکترونیکی مدیریت پنجره واحد زمین که به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل و با حضور مدیران سازمانهای همکاری در برنامه اجرای پیشگیری از جرایم مرتبط با زمین برگزار شد، جلال آفاقی با تشریح برکات این سامانه در زمینه جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز و همچنین تسریع و تسهیل ارایه خدمات به متقاضیان مرتبط با حوزه زمین، بر ارایه هر چه سریعتر اطلاعات و داده ها و نقشه های دستگاههای مرتبط استانی جهت امکان راه اندازی سریع سامانه تأکید کرد.

آفاقی پیشگیری از مفاسد حوزه اراضی و املاک، ارتقای مدیریت منابع این حوزه، تسهیل، تسریع و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مردم، کاهش هزینه ها و کاهش پرونده های قضایی را از جمله مزایای مهم و کارکردهای سامانه دانست.

هر یک از مدیران دستگاههای همکار حاضر در جلسه نیز با ذکر برکات این سامانه در زمینه پیشگیری از تخلفات و جرایم و از سویی تسریع در خدمت رسانی به مردم، از اجرایی شدن برنامه در استان استقبال و آمادگی خود را برای رونمایی از پنجره واحد استان اعلام داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پنجره واحد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *