رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برپایی میز ارائه خدمات حقوقی و قضایی در بخش بهمن شهرستان ابرکوه

16:09 - 05 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۹۹۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به مناسبت هفته بسیج، رئیس کل و معاونین دادگستری استان یزد پاسخگوی سوالات حقوقی و قضایی اهالی بخش بهمن شهرستان ابرکوه بودند.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری بیان کرد: در این برنامه که در حاشیه نماز جمعه برگزار شد، مسئولان عالی قضایی استان با 50 نفر از اهالی به صورت چهره به چهره ملاقات و ضمن استماع مکشلات و مسائل حقوقی و قضایی مراجعان راهنمایی لازم را ارائه کردند.

وی افزود: بنا به درخواست مسئولان شهرستان مبنی بر راه اندازی دادگاه عمومی بخش بهمن مقرر شد پس از ارائه مستندات لازم موضوع بررسی ودر صورت لزوم اقدام قانونی انجام شود.

 تصریح کرد: با توجه به مطالبات مردمی درخصوص فعالیت یک واحد دفتر اسنادرسمی در این بخش، موضوع از مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان پیگیری و پس از بررسی مقرر شد در آزمون پیش رو در صورت وجود متقاضی همکاری لازم صورت گیرد.

بیشتربخوانید

رئیس کل محاکم تهران از مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری بازدید کرد

دهشیری گفت: در خصوص دفتر ثبت عقد ازدواج  و دفتر خدمات قضایی نیز مقرر شد پس از بررسی ابعاد مختلف در صورت امکان، مساعدت لازم صورت گیرد.

شایان ذکر است این نشست طبق روال رایج دادگستری کل استان و در راستای مردمی کردن قوه قضائیه و ارتقای سرمایه اجتماعی با نهضت خدمت رسانی،به مناسبت هفته بسیج و پیش از نماز جمعه بخش بهمن شهرستان ابرکوه با حضور رئیس کل دادگستری و جمعی از معاونین، مسئولین محل اعم از فرماندار، بخشدار، شورای شهر و ..  برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *