رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کمپ ترک اعتیاد ماده 16 در ارومیه بازدید کرد

12:37 - 29 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۱۰۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه معتمدیان ومدیرکل بهزیستی و مسئول شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان شبانه از کمپ ترک اعتیاد ماده16 در ارومیه بازدید کردند.


خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی به همراه معتمدیان ومدیرکل بهزیستی و مسئول شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان شبانه از کمپ ترک اعتیاد ماده16 در ارومیه بازدید کردند.

عتباتی در جریان این بازدید گفت: بررسی وضعیت و شرایط موجود با توجه به شرایط خاص استانی و ضرورت اجرای برنامه های اصلاحی، درمانی و اقدامات مناسب در جهت ایجاد کمپ وسیعتر و مفصل تر با استفاده از ظرفیت مجموعه های حمایتی و درمانی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود، با پیگیری دستگاه قضایی استان و حمایت های استاندار و مساعدت های ستاد و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان توسعه کمپ مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

عتباتی ابراز امیدواری کرد با تکمیل و پایان طرح توسعه کمپ ترک اعتیاد بتوان خدمات بیشتری را به این قشر از جامعه که در واقع نوعی بیمار محسوب می شوند ارائه کرد و تعداد کثیری از این افراد را با صحت و سلامت جسم و روح و روان به کانون گرم خانواده باز گرداند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ترک اعتیاد

رسول تقی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
0
0
می خواهم کمپ بیایم درمانشوم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *