رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف حدود 800 قبضه سلاح جنگی طی 55 روز گذشته توسط مرزبانان کشور

14:14 - 26 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۸۲۳۸
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: در 55 روز گذشته قریب به 800 قبضه سلاح جنگی کشف شد.

خبرگزاری میزان - سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از نمایشگاه کشفیات سلاح و مهمات مرزبانی استان کرمانشاه در قصرشیرین بیان کرد: در جریان اغتشاشات اخیر که منشا آن کشور خبیث آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل است، با اغفال تعدادی از افراد فریب خورده داخلی و حامیان آنان در خارج از کشور با هدف برهم زدن نظم و امنیت و عمومی جامعه قصد ورود سلاح و مهمات به داخل کشور را داشتند و مرزبانان انتظامی همیشه بیدار و زحمت کش جمهوری اسلامی ایران که همواره با جدیت و اقتدار از مرزها و سرحدات ایران اسلامی حفاظت و حراست می کنند با اشراف اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان غیور توانستند مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را در مرزهای کشور کشف کنند.

وی با بیان اینکه مرزبانان در 55 روز گذشته قریب به 800 قبضه سلاح جنگی که نسبت به مدت مشابه با افزایش 40 درصدی روبه رو بوده است، کشف کردند، گفت: در این رابطه 16 قاچاقچی سلاح و مهمات با همت مرزبانان غیور دستگیر شدند.

بیشتربخوانید

قاتل فراری محله ولنجک را شناسایی کنید

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه قاچاقچیان سلاح و مهمات توسط آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی تا لب مرز جمهوری اسلامی ایران بیمه و از حمایت های آنها برخوردار هستند، اظهار کرد: اکثر سلاح‌های کشف شده توسط مرزبانان از نوع شورشی و عمدتاً از نوع سلاح کلت خفیف است که غالباً آمریکایی هستند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور تصریح کرد: در شرایط کنونی به شدت ورود این اسلحه‌ها به کشور افزایش پیدا کرده است که مرزبانان با چشمان بیدار از ورود این سلاح ها به کشور ممانعت می کنند.

وی ادامه داد: قصد و هدف قاچاقچیان این سلاح‌ها این است که جنگ مسلحانه راه بیندازند و با کشتن مردم بی‌گناه، نظام جمهوری اسلامی را تضعیف نمایند که به لطف خداوند متعال و فرامین و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین هوشیاری مردم فهیم و شهید پرور ایران اسلامی این هدف استکبار جهانی عملی نشد و نخواهد شد.

سردار گودرزی با تأکید بر مقابله سخت و بی امان مرزبانان با قاچاقچیان سلاح و مهمات، تاکید کرد: وارد کردن هر نوع سلاح و مهمات به کشور و بی توجهی به قانون حمل اسلحه جرم محسوب می شود و مرتکب به مجازات های تعیین شده محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *