ورود دادگستری استان گلستان برای رفع موانع توسعه کشاورزی روستای محمد آباد

10:51 - 26 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۷۸۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادگستری استان گلستان به موضوع رفع موانع توسعه کشاورزی روستای محمد آباد ورود کرد.

خبرگزاری میزان-در ادامه بازدید هفته گذشته حیدر آسیابی و دادستان مرکز استان از روستای محمد آباد گرگان، امروز جلسه ای با حضور مدیر کل فرودگاه های استان و مدیر کل ستاد اجرایی فرمان (ره) استان در دادگستری برگزار شد .

در این جلسه مشکلات طرح شده از سوی کشاورزان روستای محمدآباد گرگان در حضور این مدیران مطرح و راهکارهای رفع آن بررسی شد .

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در این باره گفت: جلسه امروز در ادامه بازدید هفته گذشته از محمد آباد برگزار شد تا مشکلاتی که اهالی برای توسعه کشاورزی در روستا با فرودگاه گرگان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، چاره جویی کینم.

آسیابی افزود: در رابطه با جاده فرودگاه گرگان ، موضوع زیرسازی و تعریض مطرح و بنا شد حداکثر تا نیمه نخست سال آینده ، تعریض این جاده که یکی از خواسته های اصلی روستاییان بود ، انجام شود.

وی ادامه داد: مسئله اراضی اختلافی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هم در این جلسه ، مطح و بنا شد مدیر ستاد اجرایی استان در رابطه با اعمال تخفیفات ویژه برای واگذاری این اراضی که 25 هکتار است، پیگیری کند.

آسیابی گفت: برای اخذ سند تک برگ زمین های کشاورزی این روستا هم با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان رایزنی و قرار شد در کوتاه ترین زمان ممکن برای صدور سند این زمین ها اقدام شود.

هفته گذشته به درخواست اهالی روستای محمدآباد ، رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان برای بررسی مشکلات بر سر راه توسعه کشاورزی اهالی ، به این روستا رفتند و قول دادند حل مشکلات این روستا با کمک دستگاه های اجرایی مربوطه را پیگیری کنند.

گفتنی است روستای محمد آباد گرگان یکی از روستاهای پیشرو کشور در زمینه استفاده از روش های نوین و به روز کشاورزی است.

انتهای پیام/


برچسب ها: گلستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *