فرصت 3ماهه دادگستری گلستان به دستگاه‌های متولی راه اندازی سامانه پایش هوشمند اراضی ملی و منابع طبیعی

14:20 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۸۹۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دستگاه‌های متولی مانند بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی و محیط زیست 3ماه فرصت دارند، برای پایش هوشمند عرصه‌های ملی، منابع طبیعی و کشاورزی استان اقدام کنند.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی در جلسه شورای حفظ حقق بیت المال استان گفت: دستگاه‌های متولی مانند بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی و محیط زیست 3 ماه فرصت دارند، برای پایش هوشمند عرصه‌های ملی و منابع طبیعی و کشاورزی استان اقدام کنند.

وی افزود: پایش هوشمند در کنار یگان های حفاظت این دستگاه ها برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف غیرقانونی این عرصه ها، کمک می کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان بر سرعت فعالیت کمیسیون رفع تداخلات استان هم تاکید کرد و گفت: اعضای این کمیسیون باید با سرعت و دقت، موضوع تداخل زمین های کشاورزی در برخی مناطق با اراضی منابع طبیعی را بررسی و نظر کارشناسی خود را اعلام کنند تا کار صدور سند این اراضی انجام شود.

وی گفت: تاکنون حدنگاری و صدور سند کاداستر 10 درصد زمین های کشاورزی استان انجام شده است و بر اساس برنامه زمان بندی باید این عدد تا پایان سال به 40 درصد افزایش یابد .

انتهای پیام/


برچسب ها: گلستان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *