آخرین توصیه‌های فدراسیون فوتبال درباره بلیت فروشی جام جهانی

9:13 - 11 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۸۲۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دبیر کارگروه بلیط فروشی جام جهانی توضیحاتی را در خصوص نحوه ارسال بلیط های جام2022 به درخواست کنندگان جهت حضور در قطر مطرح کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرحسین حسینی، دبیر کارگروه بلیط فروشی جام جهانی اظهار داشت: طی هماهنگی با فدراسیون جهانی فوتبال و با همکاری بسیار خوب و شایسته سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر، بلیط ها طی هفته جاری تحویل فدراسیون فوتبال شد و اقدامات آتی در خصوص توزیع بلیط از جمله شمارش بلیط های تحویل شده، اعلام بلیط های تحویلی به فیفا، دسته بندی و فرآیند جداسازی برای خریداران و هواداران در حال انجام است.

وی در ادامه در خصوص توزیع بلیط های جام جهانی عنوان کرد: کشور را به 19 منطقه تقسیم کرده و بلیط ها را به صورت حضوری به خریداران تحویل می دهیم.کلیه بلیط ها تنها به سرگروه در قبال ارائه اصل کارت ملی به ایشان تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: برای تحویل بلیط ها به خصوص در شهرهای بزرگ که تعداد سرگروه ها زیاد بوده، برنامه زمانبندی برای ایشان تعین شده و برای استانهای مذکور طی زمانبندی که مشخص شده، پیامک هایی ارسال می شود که با ساعت، روز و تاریخ تحویل در پیامک اعلام خواهد شد.

حسینی افزود: از همه هواداران تیم ملی درخواست می کنیم طی زمان مذکور مراجعه کنند.ضمن اینکه برای تحویل بلیط ها دراستان تهران که از روز جمعه 13 آبانماه شروع خواهد شد، پیامک در روزهای آتی ارسال می شود و بلیط خریداران استانهای البرز، قم، سمنان و قزوین در تهران تحویل خواهد شد. برای سایر استانها نیز طی زمانبندی که از طریق پیامک به ایشان اطلاع رسانی می شود و پس از هماهنگی با هیات فوتبال استان مربوطه در هفته آتی، کلیه بلیط ها تحویل خریداران خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم این است که همه باید در ساعات ارائه شده به آنها، حضور پیدا کنند. تاکید می کنم بلیط تنها به سرگروه با کارت ملی سرگروه مشخص شده ارائه می شود و در صورت عدم حضور ایشان، بلیط در قبال ارائه وکالت نامه محضری از سوی سرگروه ارائه می شود و این امر به دلیل ارزش ریالی بالای بلیط ها است.

انتهای پیام/


برچسب ها: جام جهانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *