23 هزار پرونده در شورای حل اختلاف مازندران به سازش ختم شده است

14:34 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۵۶۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مازندارن گفت: امسال از تعداد 75هزار و 506پرونده با قابلیت صلح وسازش 23هزار و 369پرونده به صلح وسازش ختم شده است.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری گفت:ماموریت اصلی در شوراهای حل اختلاف ایجاد صلح و سازش همراه با حفظ حقوق شهروندی، کرامت مردم یا مردم داری و مردم مداری است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه همکاری و ارتباط مدیران قضایی با شوراهای حل اختلاف یک ضرورت است، اظهار کرد: توجه به تعامل وهماهنگی می تواند در کیفیت خدمت‌رسانی به مراجعان شورای حل اختلاف و حل مشکلات مردم موثر باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های تمامی اعضای شورای حل اختلاف افزود: در 6ماه نخست سال جاری تعداد 530 هزارو 339 پرونده وارده شورای حل اختلاف استان شد و از این تعداد 234 هزارو641 پرونده مختومه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری همچنین از تلاش های اعضای شورای حل اختلاف در ایجاد سازش و حل و فصل خصومات و دعاوی مختلف تقدیر کرد و افزود: در شش ماه نخست سال جاری از تعداد 75هزار و 506 پرونده با قابلیت صلح و سازش 23 هزار و 369 پرونده به صلح وسازش رسید و امیدواریم این تعداد با پیگیری های مستمر اعضای شورای حل اختلاف افزایش یابد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *