بهره‌برداری از ۳۱۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریال در استان چهارمحال و بختیاری

13:37 - 11 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۹۱۴۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد ۳۱۷ طرح با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در هفته دولت در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
استانداریاقبال عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی  در هفته دولت در استان چهارمحال و بختیاری، بیان داشت: تعداد ۳۱۷ طرح با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در هفته دولت  در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

وی به بهره برداری از ۲۴۰ طرح در استان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در هفته دولت امسال، اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، صنعتی، خدماتی، آبرسانی، کشاورزی و زیرساخت‌ها بوده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در هفته دولت ۵۷ طرح با سرمایه گذاری ۲۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

عباسی با بیان اینکه در تمام شهرستان‌های استان شاهد بهره برداری از طرح‌های عمرانی بودیم، خاطرنشان کرد: تلاش شده با نگاه عدالت محورانه در تمام نقاط شهری و روستایی استان خدمات رسانی شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: افتتاح فولاد سفیددشت، بهره برداری کارخانه تولید چادر مشکی حجاب، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم چادر مشکی، احداث بیش از ۲ هزار مسکن مددجویی و بسته شدن پرونده مسکن مهر، تکمیل و بهره برداری از جاده جایگزین کارون چهار، احیای برخی واحد‌های صنعتی راکد، تجهیز ۶۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی به آبیاری نوین که ۲ برابر میانگین کشوری است، از جمله اقدامات دولت تدبیر و امید در استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: قرار گیری ۶۵۰ هزار نفر زیر چتر بیمه سلامت، بهره مندی بیش از ۳۰۰ روستای استان از آب سالم آشامیدنی، رشد ۹۷ درصدی توسعه شبکه انتقال آب آشامیدنی در شهرها، اشتغال ۲ هزار نفر در رشته‌های صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، تصویب ایجاد ۱۸۶ طرح بهداشتی در استان بخش دیگری از خدمات ارائه شده در استان چهارمحال و بختیاری از سوی دولت تدبیر و امید است.

عباسی مجموع این اقدامات عمرانی، خدماتی، صنعتی و اجتماعی را در قالب بیش از ۲ هزار طرح  بیان کرد وگفت: برای اجرای این تعداد طرح ۳۵ هزار میلیارد ریال از سوی دولت سرمایه گذاری شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *