وفاداری بچه کرگدن به مادر+عکس

11:14 - 09 شهريور 1397
کد خبر: ۴۴۸۶۹۴
محیط بانان در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی موفق شدند تا یک بچه کرگدن سفید را از مرگ حتمی نجات دهند.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محیط بانان در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی موفق شدند تا یک بچه کرگدن سفید را از مرگ حتمی نجات دهند. شکارچیان به مادر این بچه کرگدن حمله می‌کنند و با بی رحمی تمام او را می‌کشند، بچه کرگدن زمانی که با این صحنه وحشتناک مواجه می‌شود، سعی می‌کند تا از مادر خود در برابر شکارچیان محافظت کند، اما به شدت زخمی می‌شود. بچه کرگدن از ناحیه پشت و پا دچار آسیب شدید می‌شود و همچنین تیر شکارچیان در پهلو این حیوان  فرو می‌رود. محیط بانان این حیوان را ناله کنان در کنار جسد بی جان مادرش پیدا می‌کنند و به سرعت کرگدن سفید را برای معالجه به مرکز درمانی انتقال می‌دهند.

جالب است بدانید که محیط بانان نام این کرگدن را به خاطر وفاداری به مادرش آرتور شجاع نامیدند. با گذشت مدت‌ها از این اتفاق، بچه همچنان مادر خود را صدا می‌زند و بی تاب او است. داوطلبان حمایت از حیوانان در حال جمع آوری کمک‌های مالی مردمی هستند تا بتوانند فرآیند بهبود این حیوان نادر را افزایش دهند.
 
وفاداری بچه کرگدن به مادر+عکس
کارن برور، مدیر اجرایی باغ وحش گفت: آرتور در حال بهبود یافتن است، در کنار همسایگان خود دوست پیدا کرده است و افرادی که از این حیوان مراقبت می‌کنند به شدت به آرتور علاقه‌مند شده اند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *