بهتاج: تمام نقل‌وانتقالات تراکتور با نظر بردیف انجام شده/ کاوه رضایی کاملاً آماده است

13:14 - 26 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۹۵۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: تمامی فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور تاکنون با نظر آقای بردیف انجام شده و پس از این نیز همین روال ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، ایوب بهتاج در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک 26 مهر، روز شروع هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم برای بار اول از مرحله گروهی صعود کرده و این مسابقات را با نتایج درخشان به پایان برسانیم.

وی در رابطه با جذب بازیکنان، افزود: پیش از حضورم در تراکتور، استخوان بندی تیم در اردوی ترکیه شکل گرفته بود. قطعاً تمامی بازیکنان با نظر بردیف جذب شده‌اند و پس از حضور من در باشگاه، چند بازیکن اضافه شده‌اند که همگی با نظر سرمربی صورت گرفته است. پس از این نیز جذب یا جدایی بازیکنان با نظر سرمربی انجام خواهد شد.

بهتاج درباره با هدف گذاری تراکتور، توضیح داد: تمامی 16 تیم برای کسب نتایج بهتر تلاش می‌کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی در خصوص هزینه‌‌های تیم، گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده، باشگاه تراکتور جزو باشگاه‌های نیمه دوم جدول از حیث هزینه است؛ همچنین تأکید می‌کنم هزینه‌های باشگاه تراکتور از بیت‌المال نبوده و از طرف یک شخص تأمین می‌شود. به زودی در هیات مدیره مواردی تصویب می‌شود تا جزئیات هزینه‌های انجام شده را به صورت شفاف اعلام کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با بیان اینکه کاوه رضایی به طور کامل آماده است، تأکید کرد: سرمربی تیم در هر مقطع از لیگ برتر، هر بازیکنی که درخواست کند را جذب خواهیم کرد. اکنون فقط امکان جذب بازیکن آزاد وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص رسانه باشگاه، بیان کرد: تمامی مجموعه‌های ورزشی، اقتصادی و … اشتباهاتی دارند و طبیعی است روابط عمومی، خود من و همه مرتکب اشتباهاتی شوند. تلاش ما در راستای اصلاح مجموعه است. اگر ما اشتباهاتی داریم، با کمک همدیگر به دنبال کم کردن آن و بهبود شرایط هستیم. ما هم می‌توانیم از دیگران ایراد بگیریم.

بهتاج با اشاره به سوابق کاری‌اش، اظهار داشت: به هر حال یک روزی از این جا هم خواهم رفت و تقدیر دست خداست. اگر قرار بر تغییر در باشگاه باشد و این تغییر منجر به پیشرفت تراکتور شود، برای ما قابل قبول است. ثبات مدیریت در تمامی مجموعه‌ها اتفاق خوبی است. ثبات در فوتبال دنیا منتج به نتایج خوبی می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های پایه را به جایگاه واقعی خود می‌رسانیم، اظهار داشت: تیم‌های پایه تراکتور با 4 پیروزی، هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به دنبال سازماندهی‌شان برای پشتیبانی از تیم اول باشگاه هستند. ما روز به روز باید امکانات سخت افزاری باشگاه را افزایش دهیم. امکاناتی نظیر هتل، سالن بدنسازی، زمین‌های تمرین، رستوران و … را در اختیار داریم؛ این درحالیست که هم اکنون یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ به دنبال انعقاد قرارداد برای زمین تمرین است! تأمین زمین برای تیم‌های پایه، اصلاح چارت و سازماندهی باشگاه اهداف دیگری است که به دنبال تحقق‌شان هستیم.

بهتاج با تأکید بر اینکه هیچ باشگاهی نمی‌تواند جایگاهش در پایان فصل را پیش‌بینی کند، توضیح داد: ما می‌خواهیم بهترین باشیم و بالاترین جایگاه را داشته باشیم؛ به همین دلیل بیشترین تلاش را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به تکمیل کلینیک فیزیوتراپی باشگاه، تأکید کرد: کلینیک فیزیوتراپی باشگاه که با دستگاه‌‌های پیشرفته تجهیز شده و هفته آتی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. دانش افزایی مربیان، توسعه فعالیت تیم‌های پایه، توسعه آکادمی باشگاه و مدارس فوتبال در سطح کشور، سایر اهداف باشگاه تراکتور است.

سرپرست باشگاه تراکتور در خصوص انتقادات یکی از خبرنگاران نسبت به عملکردش در زمان تصدی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، بیان کرد: من از 27 فروردین امسال اداره کل‌ ورزش و جوانان را تحویل داده‌ام و بر اساس ارزیابی انجام شده توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای سال 1400، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برتر در بین 34 دستگاه انتخاب شد. بنده 52 ماه در این اداره حضور داشتم که 2 سال به عنوان برترین اداره و یک سال نیز به عنوان دومین اداره برتر در بین 31 استان انتخاب شدیم.

بهتاج در رابطه با اینکه چرا برخی بازیکنان به جای هتل باشگاه در سطح شهر اقامت دارند، گفت: اکثر بازیکنان ما متاهل بوده و دوست دارند کنار خانواده‌شان زندگی کنند. مگر بار اول است که بازیکنان خانه اجاره می‌کنند؟ بازیکنان ما حرفه‌ای و متعهد هستند. از اینکه اعضای تیم بعد از اقامه نماز وارد زمین می‌شوند، لذت می‌برم. بازیکنان ما بهترین هستند و خودشان می‌دانند که چگونه باید رفتار کنند.

وی در رابطه با احتمال تیم‌داری تراکتور در بخش بانوان، گفت: تیم‌داری در عرصه بانوان از ضروریات اخذ مجوز حرفه‌ای است و به همین دلیل در این راستا هم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه بدهی خارجی نداریم، تأکید کرد: بدهی خاص داخلی که منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم شود، نداریم. اگر هم موردی در آینده باشد، سریعاً رفع خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا معاونت ورزش باشگاه تراکتور احیاء می‌شود؟ توضیح داد: چارت سازمانی باشگاه در حال تدوین است که معاونت‌های مختلفی از جمله معاونت ورزش در نظر گرفته شده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در رابطه با تیم فوتبال «رخش خودرو»، بیان کرد: رخش خودرو یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ دریک است و این تیم ارتباط خاصی با باشگاه تراکتور ندارد. امیدواریم در تیم‌داری موفق شوند.

وی در خصوص موضوع تعامل با باشگاه های خواهر خوانده تراکتور، گفت: برخی از این تفاهمات روی کاغذ باقی مانده است. برگزاری اردو، تبادل مربی و بازیکن، بازی‌های دوستانه و … باید در تفاهمات مدنظر قرار گیرد.

بهتاج در خصوص اینکه چه زمانی حکم مدیرعاملی را دریافت خواهد کرد؟ گفت: اسم، عنوان و درجه مهم نیست. گاهاً به عنوان اولین نفر در باشگاه حضور یافته و آخرین نفر می‌روم. هیأت مدیره هر موقع صلاح بداند، حکم مدیرعاملی را می‌دهد، اگر هم صلاح نداند، بازهم مشکلی نیست.

وی در خصوص قضاوت‌های اخیر داوران در بازی‌های تراکتور، بیان کرد: تمامی تیم‌ها به داوری معترض هستند؛ حتی تیمی که همه می‌گویند داوری‌ها به نفع‌شان هست هم به داوری اعتراض می‌کنند. من با حضور در فدراسیون فوتبال با مسئولان امر صحبت کرده و قول مساعد گرفتم تا دیگر شاهد اشتباهات داوری علیه تراکتور نباشیم. همچنین بر اساس صحبت‌های انجام شده، احتمال راه‌اندازی VAR در نیم فصل دوم لیگ برتر وجود دارد.

بهتاج با تأکید بر اینکه توجه ویژه‌ای به موارد حقوقی در انعقاد قراردادها داریم، اظهار داشت: با مدنظر قراردادن موارد حقوقی، به دنبال این هستیم که تجربیات بد گذشته در خصوص پرونده‌های داخلی و خارجی اتفاق نیافتد.

وی در رابطه با درآمدزایی باشگاه، خاطرنشان کرد: ما با دو شرکت «آتا» و «رخش خودرو» قرارداد منعقد کرده‌ایم و برنامه‌های اقتصادی داریم. بر اساس سیاست باشگاه، اگر قرار بر همکاری با شرکت دیگری باشد، باتوجه به اینکه تراکتور تیمی در سطح اول فوتبال ایران است، قرارداد اسپانسری هم باید هم سطح با تیم های برتر ایران باشد.

بهتاج با بیان اینکه خواهان میزبانی از مسابقات در ورزشگاه یادگار امام(ره) هستیم، بیان کرد: باتوجه به مباحث سازمان لیگ، موضوع تغییر ورزشگاه در بازی با نفت مسجدسلیمان مطرح شد، امیدوارم بازی‌های بعدی در حضور هواداران و در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شود که خواسته آقای بردیف هم همین موضوع است.

وی در خصوص احتمال جذب «مهدی امینی» به عنوان دروازه‌بان ذخیره، اظهار داشت: این بازیکن در لیگ برتر کشورمان و فوتبال اسپانیا حضور داشت. ما بهترین مربی دروازه‌بانان ایران را در اختیار داریم و بر اساس ایده و درخواست او پیش می‌رویم. با نظر «آلین دینکا» مهدی امینی در تمرینات حضور می‌یابد و این مربی در خصوص آینده تمامی دروازه‌بانان تصمیم‌ می‌گیرد.

بهتاج در رابطه با آخرین وضعیت «سعید واسعی»، اعلام کرد: واسعی یکی از بهترین بازیکنان لیگ ایران است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.او چند سال در تبریز حضور داشت و کلمه «اخراج» نباید در درابطه با او به کار برده شود. ما با این بازیکن به توافق دست یافتیم تا توانایی‌های خود را در باشگاه دیگری نشان دهد.

وی در خصوص شرایط «رضا یزدان دوست» هم گفت: این بازیکن بسیار با اخلاق بوده و از حیث قرارداد هم مشکلی ندارد. گاه بازیکن به این نتیجه می‌رسد که شاید به او بازی نرسد. آقای یزدان‌دوست اگر تقاضایی داشته باشد که به نفع طرفین است، با او توافق می‌کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در رابطه با شایعاتی مبنی بر حمایت مالی شرکت مس سونگون و شورای شهر تبریز از تراکتور، عنوان کرد: از زمانی که من به تراکتور آمده‌ام، مس و شورای شهر کمکی به باشگاه تراکتور نکرده‌اند.

وی در خصوص جذب مهاجم خارجی نیز تأکید کرد: بردیف و همکارانش فیلم بازی 150 مهاجم را تماشا کردند، ولی پسند نکردند. اکنون سرمربی تیم به دنبال اضافه کردن یک مهاجم در نیم فصل است.

وی در خصوص حواشی مرتبط با مترجم سرمربی در کنفرانس خبری بعد بازی تراکتور و نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: من دو مرتبه با مترجم آقای بردیف صحبت کردم تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. ولی از اصحاب رسانه تقاضا دارم که سوالاتشان از بردیف در راستای حفظ منافع باشگاه باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تراکتور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *