رئیس کل دادگستری فارس: وحدت و برادری زمينه ساز بر آب شدن توطئه های دشمنان است

14:33 - 18 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۹۹۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در مجموعه قضايی نيز شرايط بر اساس شرع مقدس اسلام و در فضايی 100درصد اسلامی ايجاد شده و عدالت و احكام اسلامی معيار عمل قضات است.

خبرگزاری میزان- همزمان با گرامیداشت هفته وحدت رئيس كل دادگستری استان فارس با حضور در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) ضمن دیدار با روحانیت اهل سنت شیراز بخشی از مشکلات قضایی مراجعان را پاسخ گفت.

 در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ضمن تبريك ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) با بيان اينكه مسلمين همه برابر و برادرند و تنها تمايز انسان ها به فرموده خداوند متعال تقوای الهی افراد است گفت: اگر می خواهيم به قرب الهی دست يابيم مهمترين راه آن چنگ زدن به ريسمان الهی، وحدت و برابری، نوع دوستی و احترام به برادران دينی و تكريم همنوعان است.

وی با بيان اينكه امروز دشمن به دنبال ايجاد تفرقه در بين مذاهب است، گفت: وحدت و برابری و برادری زمينه ساز بر آب شدن توطئه ها و اختلاف افكنی های دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصريح كرد: در نظام جمهوری اسلامی قوانين و مقررات ما بر گرفته و نشأت يافته از آيات قرآن کریم است كه همواره بر وحدت، يكپارچگی و حركت به سوی قرب الهی تأكيد شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گيری از آموزه های قرآن كريم به عينه  شاهد وحدت و انسجام هستيم كه همين امر باعث آگاهی جامعه نسبت به مكر و كيد دشمنان و ناكام ماندن نقشه های شوم دشمنان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصريح كرد: در نظام جمهوری اسلامی به فضل پروردگار و هدايت های روشنگرانه مقام معظم رهبری همه مذاهب و گروه ها از سرچشمه نور الهی برخوردارند و در مسير الهی گام بر می دارند.

وی افزود: در مجموعه قضايی نيز شرايط  بر اساس شرع مقدس اسلام و در فضايی 100 در صد اسلامی ايجاد شده و عدالت و احكام اسلامی معيار عمل قضات است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی به برنامه های ملاقات های عمومی و ديدارهای چهره به چهره هفتگی و مداوم مسئولان قضايی در مركز استان و حوزه های قضايی اشاره كرد و افزود: تلاش كرده ايم تا در خدمت رسانی قضايی به همه اقشار مردم و تكريم مراجعان مانعی ايجاد نشود لذا برنامه های ديدارهای عمومی در طول هفته برقرار است.

رئیس کل دادگستری استان فارس تأكيد كرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم مكلف به پيگيری مشكلات مردم هستیم؛ لذا در همين راستا تلاش كرده ايم تا با حضور در مساجد و مكان های عمومی زمينه دسترسی مردم به مقامات مسئول قضايی در استان را تسهيل کنيم.

در پایان این مراسم كه با حضور نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، استاندار فارس و مسئولان ارشد استان به مناسبت هفته وحدت و ولادت پيامبر اكرم(ص) برگزار شد به مشكلات قضايی و حقوقی 8 نفر از مراجعان و برادارن اهل سنت رسيدگی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: فارس عدالت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *