پایان طلسم شکست‌ناپذیری پرسپولیس در آزادی/ تراکتور با درخشش اخباری مدعی شد + فیلم

20:02 - 10 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۶۱۰۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی مغلوب تیم تراکتور تبریز شد.

خبرگزاری میزان – در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امروز (یک‌شنبه) ۳ دیدار در شهرهای تهران و آبادان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸ و در حالی که این دیدار به دلیل مشکلات و کمبود نور در استادیوم آزادی با نیم ساعت تاخیر آغاز شد، میزبان تراکتور تبریز بود.

در پایان این دیدار تماشایی و مهیج سرخ‌پوشان پایتخت در حالی که در 6 دیدار قبلی خود شکستی نخورده بودند مقابل تراکتور متحول شده با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند تا نخستین باخت شاگردان یحیی گل‌محمدی در فصل جاری رقم بخورد.

نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید، اما در نیمه دوم تراکتور مزد بازی تهاجمی خود را گرفت و در دقیقه 75 محمد عباس‌زاده موفق شد گل اول تراکتور را به ثمر برساند.

در ادامه موعود بنیادی‌فر در تصمیمی جنجالی در دقیقه 84 یک پنالتی برای پرسپولیس گرفت، اما مهدی ترابی در دقیقه 88 و پس از اعتراضات زیاد اخباری، دروازه‌بان تیم تراکتور، نتوانست ضربه خود را به تور دروازه حریف برساند تا در نهایت پرسپولیس با وجود قبول نخستین باخت فصل خود همچنان با 14 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

تراکتور هم با کسب سومین برد خود 11 امتیازی شد و به رده پنجم صعود کرد و در حالی که از سال 93 موفق به شکست پرسپولیس در استادیوم آزادی نشده بود، توانست طلسم نبردن پرسپولیس در آزادی را هم بشکند.

این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی برای دیدار برگشت دو تیم در فصل گذشته بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

*پرسپولیس صفر – تراکتور یک

گل‌ها: محمد عباس‌زاده (۷۵)

کارت زرد: علی نعمتی(۲) و علیرضا بیرانوند(66) از پرسپولیس/ ابوالفضل رزاق‌پور(57)، هادی محمدی(66)، ریکاردو آلوز(80) و محمدرضا اخباری(84) از تراکتور

*گل اول تراکتور به پرسپولیس توسط محمد عباس‌زاده(75):

*ضربه پنالتی پرسپولیس به تراکتور توسط مهدی ترابی در دقیقه 88 که توسط اخباری مهار شد:

*ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی(60 - وحید امیری)، سینا اسدبیگی(78 - مهدی عبدی)، میلاد سرلک(2 + 90 - سیامک نعمتی)، سروش رفیعی(60 - محمد عمری)، سعید صادقی، یورگن لوکادیا و مهدی ترابی(2+ 90 - وحدت هنانوف)

*ترکیب تیم تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو واجنین(81 - صفا هادی)، مهدی هاشم‌نژاد(66 - محمد مهدی قنبری) و محمد عبا‌س‌زاده(6+ 90 - محمدرضا عباسی)

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *