رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احضار ۲۰ مسئول و کارمند به دادسرای شهربابک به دلیل ترک فعل و قصور در انجام وظایف قانونی

10:42 - 07 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۷۸۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهربابک گفت: طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه ۲۰ مسئول،مدیر و کارمند فعلی و سابق شهرستان در سمت های مختلف ،بدلیل ترک فعل ها و قصور در انجام وظایف قانونی پرونده قضایی تشکیل شده و این افرا دبه دادسرای شهربابک احضار شده اند.

خبرگزاری میزان-احسان بهجتی، در جمع همکاران قضایی و اداری این شهرستان گفت:دستگاه قضایی شهربابک، ارتباط و تعامل قانونمند با سایر ادارات را همواره مد نظر دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که حمایت از فعالیت های اقتصادی مشروع و جلوگیری از تعطیلی کارگاه ها از اولویت های دستگاه قضایی به شمار می رود، افزود: باورود دستگاه قضایی بسیاری از مشکلات کارگری در این شهرستان مرتفع شده است.

رئیس دادگستری شهربابک، سند تحول قضایی را اولویت اول کار در دادگستری این شهرستان دانست و افزود: ارتباط نزدیک مقامات قضایی با مردم و ملاقات روزانه و مستمر و صدور دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی آنها نیز همواره مد نظر قرار دارد.

رئیس دادگستری شهربابک گفت: طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه ۲۰ مسئول، مدیر و کارمند فعلی و سابق شهرستان در سمت های مختلف، به دلیل ترک فعل ها و قصور در انجام وظایف قانونی پرونده قضایی تشکیل شده و این افرا دبه دادسرای شهربابک احضار شده اند.

بهجتی بیان کرد: با تشکیل کارگروه مصلحین و حکمین قرآنی بیش از ۴۰درصد دعاوی خانوادگی در این شهرستان باصلح وسازش مختومه شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: شهر بابک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *