زیر پوست شهر کاراته چه خبر است؟/ استعفا، سهم خواهی و یارکشی!

8:45 - 06 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۶۳۱۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فدراسیون کاراته به قدری به هم ریخته شده که همه در حال یارکشی هستند و عده‌ای برای اینکه تیمشان ضعیف نشود، با قهر و سهم‌خواهی برخی‌ها کنار می‌آیند.

خبرگزاری میزان - هنور چند ماهی تا پایان دوران ریاست ۴ ساله سیدحسن طباطبایی، رییس فدراسیون کاراته باقی مانده، اما حواشی مربوط به انتخاب رییس از همین حالا شروع شده و هر روز شکل جدیدی به خود می‌گیرد.

قصد نداریم به ریز اتفاقات پرداخته یا از کسی حمایت کرده یا شخصی را تخریب کنیم، اما سوال اینجاست چرا باید منافع یک فدراسیون از همین حالا فدای بازی‌های انتخاباتی شود؟

مهم نیست چه کسی رییس می‌شود و چه افرادی را کنار خود نگه می‌دارد، اما سیاست‌های فعلی فدراسیون کاراته زیبنده این رشته پرافتخار نیست.

یک روز شخصی قهر می‌کند و چند روز بعد با یک سفر ترکیه همه چیز ختم به خیر می‌شود. یک روز یک نفر از کمیته داوران کنار می‌رود و مجدداً تلاش‌هایی برای بازگشت او انجام می‌شود.

به دور از هیاهوی رسانه‌‌ای مربیان تیم‌های پایه دختران تغییر می‌کنند. چند گزینه برای هدایت تیم بزرگسالان بانوان مطرح می‌شوند و آنقدر جنگ قدرت بالا می‌گیرد که همه هاج و واج مانده و هر روز یک خبر جدید می‌شنوند.

اخبار عجیبی درباره اختلافات درون خانوادگی به گوش می‌رسد و عده‌ای هم که به ظاهر دوست و در باطن دشمن کاراته هستند، از گل‌آلود بودن آب سوء استفاده می‌کنند و برای خود ماهی می‌گیرند.

اصلا مشخص نیست چه کسی می‌رود، چه فردی می‌آید و حرف کدام آدم به کرسی می‌نشیند و در این آشفته بازار هر سمتی هم خالی می‌شود یک سرپرست همیشگی وجود دارد که فعلاً کار را در دست می‌گیرد.

فدراسیون کاراته به قدری به هم ریخته شده که همه در حال یارکشی هستند و عده‌ای برای اینکه تیمشان ضعیف نشود، با قهر و سهم‌خواهی برخی‌ها کنار می‌آیند.

فعلا بیشتر از این دراینباره توضیح نمی‌دهیم تا شاید اوضاع این فدراسیون بهتر شود. هرچند که در ظاهر همه چیز ایده‌آل به نظر می‌رسد، اما می‌دانیم که زیر پوست شهر چه خبر است و امیدواریم آرامش به این مجموعه برگردد که البته آرزوی بعیدی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *