رئیس کل دادگستری استان کرمان از یک مجموعه تولید لاستیک بازدید کرد

11:58 - 04 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۵۵۳۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از مجموعه تولیدی لاستیک بارز بر پیگیری برای حل مشکلات ارزی این واحد تولیدی در سطح استانی و ملی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از مجموعه تولیدی لاستیک بارز اظهار کرد: واحدهای تولیدی ظرفیت بسیار مهمی در استان و کشور به شمار می روند و لاستیک بارز به عنوان یکی از معتبرترین واحدهای تولید لاستیک، بااشتغال مستقیم 3 هزار نیرو و تولید روزانه 20 هزار لاستیک انواع خودرو، ظرفیت بسیار خوب و موثری برای صنعت خودروسازی در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی با 100درصد ظرفیت خود کار نمی کند و با مشکلاتی در حوزه ارز روبرو است که قرار شد مشکلات آن در تامین منابع ارزی از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی کشور و در سطح ملی پیگیری کنیم تا طرح های توسعه ای این واحد تولیدی به نتیجه برسد.

رئیس دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که صنعت لاستیک در کشور ما صنعت بسیار حساس و اساسی است، تاکید کرد: در جنگ اقتصادی تحمیل شده بر کشور، واحدهای تولیدی خاکریز اول مبارزه با استکبار جهانی هستند و فعالان این حوزه افسران دفاع از کشور به شمار می روند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادآور شد: زمانی رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل می جنگیدند و امروز فعالان اقتصادی کار همان افراد را انجام می دهند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر پیگیری برای حل مشکلات ارزی واحد تولیدی لاستیک بارز در سطح استانی و ملی تاکید کرد.

وی تصریح کرد: تفاوت جنگ نظامی و جنگ اقتصادی تحمیل شده بر کشور در این است که در آن زمان همه به وجود جنگ باور کرده بودند و همه امکانات کشور و همه افراد کشور همراه و پشتیبان رزمندگان بودند اما امروز حساسیت لازم نسبت به جنگ اقتصادی محقق نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به این مطلب که استان کرمان، استانی صنعتی به شمار می رود، خاطرنشان کرد: در دستگاه قضایی همراه تولیدکنندگان و صنعتگران هستیم لکن مدعی نیستم که می توانیم تمامی مشکلات را برطرف کنیم اما تمام تلاش خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان و کشور به کار می گیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *