آزادی 5 زندانی جرایم غیرعمد شهرستان آبیک در روز اربعین

13:38 - 28 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۹۵۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان قزوین از آزادی 5 زندانی جرایم غیرعمد در حاشیه پیاده‌روی اربعین شهرستان آبیک خبر داد.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی با اعلام خبر آزادی 5 زندانی جرایم غیرعمد در شهرستان آبیک، اظهار کرد: در همایش پیاده روی روز اربعین که تحت عنوان «دلدادگان حسینی» در شهرستان آبیک برگزارشد ، موکب نذر رهایی جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد توسط سپاه امام صادق (ع) و فرمانداری شهرستان آبیک نیز برپا و با کمک و همکاری مردم فهیم و نیکوکار این شهرستان زمینه آزادی 5 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد فراهم شد.

وی مبلغ کل بدهی زندانیان آزاد شده را بالغ بر 5 میلیارد 500 میلیون ریال اعلام کرد که با همت دادگستری استان قزوین و مذاکره با شکات و گذشت آنان تنها مبلغی در حدود یک میلیارد و 400 صد میلیون ریال بابت آزادی آنان پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: این مبلغ با همت ستاد دیه استان و توسط نیکوکاران و خیران در روز اربعین جمع آوری شد.

شعبانی از مشارکت خیران و نیکوکاران در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ماه محرم و صفر تقدیر کرد و افزایش کمک‌های مردمی و همچنین اختصاص نذورات مردم در این 2 ماه را نشان از اعتقاد مذهبی مردم دانست.

وی همچنین گفت: موضوع کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تبدیل به یک سنت حسنه در استان شده است و این اقدام مردم شهرستان آبیک می تواند آغاز یک حرکت زیبا باشد تا شاهد برگزاری این گونه پویش ها توسط سایر نهاد و شهرستان‌ها نیز باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *