رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیا زائران اربعین باید از همان مرزی که خارج شدند، بازگردند؟

11:26 - 24 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۵۴۷۴
فرمانده قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی کشور توضیحاتی را درباره بازگشت زائران و انتخاب مرز برای بازگشت از راهپیمایی اربعین ارائه کرد.

خبرگزاری میزان _ ایسنا نوشت: محمد شرفی درباره اینکه آیا زائران اربعین باید از همان مرزی که از کشور خارج شده‌اند به کشور بازگردند، گفت: هیچ ضرورتی وجود ندارد که زائران از همان مسیر یا مرزی که از کشور خارج شدند برای بازگشت استفاده کنند. امکان بازگشت از همه مرزها وجود دارد.

وی ادامه داد: البته پلیس اطلاعاتی را منتشر می‌کند که در آنها مسیرهای پرترافیک و خلوت به تفکیک مشخص شده و به زائران اعلام می‌شود تا بهترین مسیر را برای بازگشت از سفر اربعین انتخاب کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا درباره فعالیت پلیس ایران در کشور عراق تصریح کرد: پلیس ایران در عراق حضور نخواهد داشت و حضور پلیس تنها در حد مبادله افسران مرزی و تبادل اطلاعات خواهد بود. جلساتی بین پلیس ایران و عراق به صورت مستمر برگزار خواهد شد تا اگر مسئله ای وجود داشت توسط پلیس دو کشور بررسی شود. انصافا هم همکاری خوبی میان دو پلیس وجود دارد.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *