پایان مهر آخرین مهلت دستگاه قضا به علوم پزشکی برای راه اندازی مرکز آنژیوگرافی کردکوی استان گلستان

16:34 - 23 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۴۹۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پس از گذشت فرصت دو هفته ای دستگاه قضا برای فعال شدن دوباره مرکز آنژیوگرافی بیمارستان تخصصی قلب کردکوی ، امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور توضیح درباره چرایی راه اندازی نشدن این مرکز در مهلت تعیین شده در دفتر رئیس کل دادگستری گلستان حضور یافت.

خبرگزاری میزان- پس از گذشت فرصت دو هفته ای دستگاه قضا برای فعال شدن دوباره مرکز آنژیوگرافی بیمارستان تخصصی قلب کردکوی، امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور توضیح درباره چرایی راه اندازی نشدن این مرکز در مهلت تعیین شده در دفتر رئیس کل دادگستری گلستان حضور یافت.

رئیس کل دادگستری گلستان درباره حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در دفتر کار خود گفت: در نشست امروز آقای گلفیروزی رئیس دانشگاه درباره علت تاخیر در راه اندازی مرکز آنژیوگرافی کردکوی توضیحاتی ارائه دادند که قانع کننده بود و اعلام کردند 27 شهریور، مزایده برای انتخاب پیمانکار برگزار می شود.

حیدر آسیابی افزود: در این نشست قرار شد در صورتی که در این مزایده هم شرکتی برنده نشد، با ترک تشریفات، ارائه خدمات در این مرکز حداکثر تا پایان مهر از سر گرفته شود.

وی تاکید کرد: این مهلت یک ماهه دوباره قابل تمدید نیست و اگر باز هم این مرکز برای ارائه خدمات به بیماران راه اندازی نشود، دادگستری استان از باب حقوق عامه، اقدام قضایی متناسب را انجام خواهد داد.

سعید گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم در این جلسه اعلام کرد: در مدت اعلام شده از سوی دادگستری این مرکز راه اندازی و آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران قلبی خواهد شد.

دو هفته پیش رئیس کل دادگستری استان و دادگستری مرکز استان از بیمارستان کردکوی بازدید و دو هفته برای راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این بیمارستان مهلت دادند.

دستگاه آنژیوگرافی این بیمارستان هم که در یکی از استان های دیگر توقیف شده بود پارسال با پیگیری دادگستری وارد استان شد. بیمارستان امیر المومنین علیه السلام کردکوی تنها بیمارستان تخصصی قلب استان گلستان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *