خطیر: هنوز کمیته اخلاق درباره صیادمنش و آقایی رأی صادر نکرده است/ باشگاه استقلال به رای سوپرجام اعتراض کرده است

13:30 - 22 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۴۰۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: خلاف آن‌طور که گفته شد هنوز کمیته اخلاق درباره 2 بازیکن ما رأی صادر نکرده و فقط یک دستور موقت است و فردا به کمیته اخلاق خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال صحبت‌هایی در خصوص شرایط این باشگاه مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*قرارداد خیلی از بازیکنان هنوز ثبت نشده بود و تمام تلاش و تمرکز بدنه باشگاه روی این موضوع بود که قرارداد‌ها زودتر ثبت شوند.

*آن چیزی که سرمربی تیم درخواست داشت که قرارداد‌ها بسته شود عملی و آرامش به تیم تزریق شد.

*تا آنجایی که من می‌دانم باشگاه استقلال اعتراضی را در خصوص رای سوپرجام ارسال کرده است. البته امروز خواستم در این رابطه با فتحی (سرپرست باشگاه استقلال) صحبت کنم، اما او در ترکیه حضور دارد و پیگیر انتقال پول رضایت‌نامه مجید حسینی است.

*یکی از معضلاتی که داریم این است که نمی‌توانیم پول را وارد کشور کنیم.‌

*اطمینان دارم باشگاه اعتراضی را به فدراسیون فوتبال فرستاده است، ولی فتحی فردا می‌آید و موضع رسمی باشگاه را اعلام می‌کند.

*عوض شدن حکم سوپرجام و برگزاری این بازی به نفع باشگاه استقلال، به نفع باشگاه‌ها و به نفع باشگاه پرسپولیس و هم به سود هواداران دو تیم است، چون نتیجه بازی بهتر است که در زمین رقم بخورد. 

*سفارت ایران در ترکیه کمک‌هایی کرده که کار انتقال پول حسینی راحت‌تر انجام شود. البته حضور فتحی در ترکیه برای این هم بوده که حقوق بازیکنان خارجی را هم در آنجا پرداخت کند. بقیه موارد نیز با کمک سفارت انجام خواهد شد.

*این را که فتحی گفته باشد اجازه نمی‌دهیم تیام به تیم جدیدش منتقل شود، فکر نمی‌کنم او گفته باشد، اما طبق قوانین فیفا، هیچ باشگاهی نمی‌تواند هیچ بازیکنی را در تیمی نگه دارد.

* ما یک اخطار به تیام فرستادیم که در تمرینات حاضر نشده و به او اعلام کردیم که تا تاریخ مشخصی مهلت دارد به تمرینات بیاید.

*ما از رسانه‌ها شنیده‌ایم که با او در حال مذاکره هستید و اعلام کردیم اصلاً دوست نداریم این بازیکن از ما جدا شود و اگر خودش این‌طور می‌خواهد بهتر است که با باشگاه وارد مذاکره شوید.

*موضع رسمی باشگاه استقلال این است که موضوع تیام از طریق فیفا پیگیری شود و تا آخرین لحظه از حق خودش و هواداران نمی‌گذرد.

*در مورد محرومیت صیادمنش و آقایی باید بگویم فیلمی که از شادی گل این دو بازیکن منتشر شده روابط عمومی باشگاه استقلال منتشر کرد و شک نکنید اگر چیزی وجود داشت هیچ وقت باشگاه استقلال این کار را نمی‌کرد. 

*من با تورک (رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال) صحبت کردم و خلاف آن‌طور که گفته شد هنوز رأی صادر نشده و فقط این یک دستور موقت است و فردا به کمیته اخلاق خواهیم رفت. 

* در اینکه باشگاه استقلال بدهی دارد شکی نیست، اما اینکه مبلغ آن 170 میلیارد تومان باشد واقعاً در جریانش نیستم.

*استقلال و پرسپولیس هیچ‌وقت سودده نبوده‌اند و چرا باید 70،80، 90 میلیارد بدهی مالیاتی داشته باشند، آن هم زمانی که هیچ سودی را ندارند.

*خواهش ما این است که اداره مالیات و دیگر نهادها بیایند و این مشکل را حل کنند، چون استقلال و پرسپولیس درآمدزا نیستند البته اگر درآمدزا بودند ما از خدایمان بود که مالیات را پرداخت می‌کردیم.

*ما در باشگاه استقلال با لیدرها و کانون هواداران جلسه داشتیم و از آنها شدیدا درخواست کردیم که از سردادن شعارهای نژادپرستانه یا جنگ استان‌ها و قبیله‌ای پرهیز کنند.

*آن چیزی که در بازی استقلال و تراکتورسازی رخ داد از سمت باشگاه استقلال نبوده است.

*اگر قرار باشد در فوتبال شاهد این حوادث باشیم، دیگر این رشته ورزشی جذاب نخواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *