رئیس کل دادگستری یزد: انتقال پاسگاه شهید مدنی به مکان جدید بسیاری از مشکلات استان را حل می کند

16:00 - 20 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۹۸۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: اجرای دستور ریاست دستگاه قضا مبنی بر انتقال پاسگاه شهید مدنی به مکان تعیین شده جدید و تهیه و نصب یک دستگاه ایکس ری می تواند بسیاری از مشکلات استان را حل کند.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در دومین نشست هم اندیشی شورای قضایی استان با مجمع نمایندگان استان یزد، اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، معاون اول قوه قضاییه و وزیر دادگستری مقرر شد کارگروه های ملی و استانی برای حل مسائل و مشکلات مردمی و جلب رضایتمندی مردم در سطح قوا تشکیل شود که این نشست و هم اندیشی و تعامل شورای قضایی استان با مجع نمایندگان در این راستا است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی در جلسه با رئیس قوه قضاییه و طرح مباحث و موضوعات کلان استان و پیگیری دغدغه های عمومی مردم، تصریح کرد: این همراهی و همدلی نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد اجرایی در کنار مسئولان ارشد قضایی استان، نشان از عزم جزم مدیران برای خدمت به مردم دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، افزود: برای حل مشکلات مردم، باید جهت رفع موانع تولید و صنعت، همت مضاعف گمارد و با اندیشه متعالی و رویکردهای ابتکاری و خلاقانه امور را پیش بُرد.

وی با اشاره به برخی از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان یزد اشاره، بیان کرد: انتقال پاسگاه شهید مدنی به مکان تعیین شده جدید و تهیه و نصب یک دستگاه ایکس ری می تواند بسیاری از مشکلات استان را حل و گام موثری در زمینه حفظ کرامت مردم باشد.

دهشیری، افزود: نزدیکی پاسگاه شهید مدنی به ورودی دهلیز شهرستان مهریز و روستاهای اطراف آن و ایجاد نارضایتی برای مردم منطقه و تشکیل صف چند کیلومتری خودروها در مدخل بازررسی، با جابجایی محل پاسگاه و نصب دستگاه ایکس ری مرتفع می شود و سرعت بخشیدن به این اقدام با پیگیری های ملی و تأمین هزینه های سنگین آن باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، بر استمرار جلسات هم اندیشی و پیگیری اجرای مصوبات تأکید کرد و گفت: از جلسه پیشین با مجمع نمایندگان بیش از یکسال گذشته است بنابراین باید با راه اندازی دبیرخانه دائمی و مشخص کردن نماینده از هر 2 طرف برای برگزار مستمر جلسات و هدفمندتر شدن آن برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *