استاندار به داد سپیدرود برسد/ اصراری به ماندن ندارم

14:49 - 21 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۸۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: استاندار گیلان به داد تیم محبوب رشت برسد.

سهیل حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهارداشت: با توجه به شرایط موجود خیلی به ماندن اصرار ندارم، ولی حالا که هستم اگر کمکی از دستم بر بیاید برای سپیدرود انجام می‌دهم. در حال حاضر شراط سپیدرود سخت است و در این شرایط هیچ مربی حاضر نمی‌شود کار کند.

وی افزود: ۱۷ سال است بدون هیچ چشمداشتی در کنار تیم هستم، ولی تاکنون چنین شرایطی ندیده بودم. اوضاع به گونه‌ای است که با آبروی یک شهر دارد بازی می‌شود. خیلی‌ها نشسته‌اند و تماشا می‌کنند. وقتی پای یک شهر در میان است مسئولان باید جدی‌تر باشند و در صورت نیاز ورود کرده، کمک کنند. منظور من شخص استاندار و فرماندار است که باید به مشکل این شهر بپردازند. یعنی در استان به این بزرگی، یک اسپانسر برای این تیم پیدا نمی‌شود.

مربی تیم فوتبال سپیدرود خاطرنشان کرد: ما در چاله بودیم و حالا افتادیم در چاه. نوین در جلسه به ما گفت بنابر دلایلی نتوانست پول پرداخت کند و در عرض ۱۰ روز پول‌ها را پرداخت می‌کند. من خیلی امیدوار نیستم، ولی بر حسب وظیفه و علاقه‌ای که به تیم سپیدرود دارم ماندم و کمک می‌کنم. تنها دلیل من برای ماندن این علاقه است وگرنه من هم مثل دیگر مربیان از این تیم می‌رفتم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *