رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم ارتقای آموزش‌های حفاظتی/ تجهیز حفاظت اطلاعات با نیروی انسانی ضروری است

9:58 - 21 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۷۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل سابق حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با تاکید بر ضرورت تجهیز حفاظت اطلاعات با نیروی انسانی بر لزوم آموزش‌های لازم برای آگاه سازی نیرو‌ها تاکید کرد.

 لزوم ارتقای آموزش‌های حفاظتی/ تجهیز حفاظت اطلاعات با نیروی انسانی ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، سیدرضا شریف مدیر کل سابق حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مراسم تکریم با اشاره به اهم برنامه‌های خود در سازمان گفت: با توجه به برنامه‌های بالادستی و سیاست‌های مشخص شده تهیه شاخص‌هایی برای انجام بهینه کار‌ها همواره در دستور کار بوده است. 

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای توسعه آموزش در سازمان قضایی و ارتقای آموزش‌های حفاظتی از موارد دیگری بود که امیدوارم دوستان تقویت این زمینه را فراموش نکنند. 

مدیرکل سابق حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ادامه داد: تبادل اطلاعات با حفاظت اطلاعات نیروی‌های مسلح و دادگستری و تلاش برای جمع آوری به موقع گزارش‌ها برای پیشگیری از جرم و ارتقای روش‌های حفاظت اطلاعات با همکاری مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از برنامه‌هایی بود که در این زمینه پیگیری شد. 

وی خاطرنشان کرد: در همایشی که در شیراز برگزار شد بیان کردیم که موفقیت ما در گرو تعامل مطلوب با مسئولین است، بنابراین کوچکترین مطلب و تخلف گزارش می‌شد. 

شریف تصریح کرد: برای بخش ورود و خروج و انتظامات، تردد سربازان دستورالعمل‌هایی تهیه شد و ما در سازمان قضایی از تجارب و همکاری عزیزان خوبی برخوردار هستیم. 

مدیر کل سابق حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اضافه کرد: تجهیز حفاظت اطلاعات با نیروی انسانی ضروری است و آموزش‌های لازم نیز در جهت آگاه سازی باید به نیرو‌ها ارائه شود. 

شریف ضمن تبریک به مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خاطر نشان کرد: امیدوارم دوستان ما را حلال کنند و دعای خیرشان همواره پشت سر ما باشد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *