رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظارت دادستانی لرستان بر روند میزبانی از زائران اربعین حسینی

9:15 - 16 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۴۳۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان،شب گذشته در یک بازدید سرزده از موکب زائران حسینی؛ بر نحوه پذیرایی و تامین امنیت آنان نظارت کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس قوه قضاییه (۱۴ شهریور) سال‌جاری طی سخنانی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و اشتیاق دلدادگان حسینی برای حضور در راهپیمایی باشکوه اربعین و عشق نامحدود به اهل‌بیت عصمت و طهارت در ایران اسلامی، گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین، یک حرکت عظیم مردمی است؛ البته همه ما باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و مطلوب‌تر این راهپیمایی میلیونی تلاش کنیم؛ لذا مسئولان قضایی استان‌های مرزی که در مسیر زوار اربعین قرار دارند در ارائه خدمات ممکن به زائران اهتمام ویژه داشته باشند. 

دادریوش شاهونوند در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی، با اشاره به تاکید رئیس دستگاه قضا بر ارائه خدمات به زائران حسینی توسط مسئولان قضایی استان‌های مرزی، اظهارکرد: باتوجه به عبور زائران اربعین از ورودی شهرستان خرم آباد دادستانی لرستان امسال میزبان این عزیزان خواهد بود.

وی افزود: شب گذشته در یک بازدید سرزده از موکب ها با زائران از نزدیک ملاقات و گفت‌وگو شد و علاوه بر این وجود امنیت در محل و حضور نیروی انتظامی جهت تامین امنیت زائران حسینی مورد ارزیابی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان، همچنین عنوان کرد: در ملاقات انجام شده، زائران حسینی از میزبانی و نحوه برخورد مردم و مسئولان شهرستان خرم آباد ابراز رضایت کردند.

بیشتر بخوانید:

با دستور دادستان‌ لرستان از تغییر کاربری غیرمجاز ۱۰ هکتار از اراضی روستایی جلوگیری شد

انهای پیام/


برچسب ها: دادستانی زائران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *