رئس کل دادگستری یزد: میزخدمت در باغ موزه دفاع مقدس و محلات استان تشکیل شود

13:40 - 15 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۳۳۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، اجرای میز خدمت در باغ موزه دفاع مقدس و محلات شهید پرور را جهت آشنایی بیشتر مردم وتکریم از خانواده شهدای استان پیشنهاد کرد.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: ایجاد ارتباط با بسیج دانشجویی، ایثارگران نخبه و خلاق و نیروهای سلحشور نظامی جهت معرفی اقدامات، عملکرد و طرح های نوآورانه دستگاه قضایی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، فرصتی برای تجلیل از ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: در کنار برنامه های تجلیل از ایثارگران بالفعل که عمر و جوانی خویش را صرف دفاع از میهن اسلامی کرده اند، باید برای ایثارگران بالقوه نیز در جمع نیروهای نظامی و امنیتی حاضر شد و از آنان تجلیل کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد نشست های هم اندیشی، آموزشی و گفت‌وگو محور با نیروهای مسلح را آگاهی ساز، اعتماد آفرین و انگیزه ساز ذکر کرد و گفت:‌ ایجاد ارتباط هدفمند و هوشمندانه ارکان حاکمیت، موجب تعالی اندیشه و زمینه ساز خدمت بهتر با آحاد جامعه است.

وی برنامه ریزی ستاد بزرگداشت برای اجرای میز خدمت در باغ موزه دفاع مقدس و محلات شهید پرور را به عنوان پیشنهاد مطرح کرد و گفت:‌ قرار دادن میز خدمت مشاوره حقوقی و قضایی در باغ موزه دفاع مقدس باعث آشنایی بیشتر مردم با این موزه می شود و شناسایی محلاتی که بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کردند و حضور مقام های قضایی برای ارائه مشاوره حقوقی و قضایی، پاسداشت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است.

دهشیری، اعزام 42 نفر کارمند نمونه از دستگاه های عضو شورای قضایی استان به زیارت قبر سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس، تجدید میثاق با شهدا و زیارت قبر بزرگ مرد جبهه های مقاومت، تعالی بخش برنامه‌های دفاع مقدس است.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به سیاست تحریف و تحقیر ایران اسلامی توسط دشمنان و معاندان این مرز و بوم اظهار کرد: باید نقاط قوت، اقدامات بدیع و طرح های نوآورانه دستگاه قضایی را به سمع و نظر مردم رساند که این مهم همان جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری و جهاد امروز کارگزاران نظام اسلامی در سنگر دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *