تشکیل پرونده ویژه با قید زمانی در کمیته انضباطی درباره بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس

11:21 - 19 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۳۲۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرونده حواشی بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس در اولویت فعالیت‌های کمیته انضباطی در روز‌های آتی قرار خواهد داشت.

تشکیل پرونده ویژه با قید زمانی در کمیته انضباطی درباره بازی استقلال خوزستان و پرسپولیسبه گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده درباره حواشی رخ داده در دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهارداشت: به طور حتم پرونده ویژه‌ای با قید زمان درباره دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد. انتشار گزارش‌های اولیه مربوط به این بازی از طریق رسانه‌ها، روایت مقدماتی نسبت به مشکلات به وجود آمده را بیان می‌کند و بی‌شک، پرونده مربوط به این بازی در اسرع وقت و با بررسی و تحلیل کلیه جزییات در کمیته انضباطی رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: از ناظران محترم این مسابقه درخواست می‌کنم در اسرع وقت و با قید فوریت، گزارش‌ها را به کمیته انضباطی ارسال کنند تا ضمن اتخاذ تصمیم گیری‌های لازم، اقدام مقتضی صورت پذیرد. بر این اساس پرونده دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در اولویت فعالیت‌های کمیته انضباطی در روز‌های آتی قرار خواهد داشت. اگر در بررسی ها، به جمع بندی خاصی درباره حواشی این بازی برسیم، تصمیمات قاطع کمیته انضباطی اعمال می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *