رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتقادات سینماگران علیه نژادپرستی در هالیوود ادامه دارد

13:00 - 20 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۲۸۱۷
فیلم سینمایی "بلکککلنزمن" به کارگردانی "اسپایک" لی" فیلمساز نام آشنای سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "بلکککلنزمن" یا همان "نژادپرست سیاه" به کارگردانی "اسپایک لی" فیلمساز نام آشنای سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز کرده است. 

یک کارآگاه سیاهپوست در دهه ۷۰ میلادی در یک انجمن محلی که رویه نژادپرستی دارند نفوذ می‌کند تا بتواند آنها را از هم فرو پاشد اما متوجه می شود که این سازمان بسیار مخوف و جنایتکارانه است.

انتقادات سینماگران علیه نژادپرستی در هالیوود ادامه دارد//////////////////////جمعه

این فیلم در ژانر بیوگرافیک در 137 دقیقه ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن را "چارلی واچل" به همراه "دیوید رابین ویتز" عهده دار بوده است. البته در این فیلم سه فیلمنامه نویس دیگر نیز همکاری داشته اند.

این فیلم برای رقابت در کسب نخل طلا هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد. در این فیلم یک سیاهپوست برای پی بردن به توطئه علیه نژادپرستی خودش نژادپرست می شود.

انتقادات سینماگران علیه نژادپرستی در هالیوود ادامه دارد//////////////////////جمعه

جان دیوید واشینگتون، لورا هریر، آدام درایر، عیسی ویچوک، برایان تارانتینا، کن گاریتو، فردریک ولر، الک بالدوین، میشل بوسکمی، داماریس لوئیس، دارد رایت و جو اندرسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "نژادپرست سیاه" به ایفای نقش پرداخته اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *