رهبر جنبش انصارالله یمن: ائتلاف متجاوز محال است بتواند یمن را اشغال کند

23:37 - 10 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۶۸۱۴
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: ائتلاف متجاوز باید بداند که محال است بتواند یمن را اشغال کند و بر ملت آن مسلط شود.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش شبکه خبری المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنرانی خود به مناسبت رژه نظامی که در الحدیده  با شعار «وعد الآخره» (وعده آخرت) برگزار شد، ضمن قدردانی از این نیروها قدردانی کرد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: رژه‌های نظامی، پیامی مبنی بر ادامه فعالیت جدی برای ساخت توانمندی نظامی است و ارتش یمن، صادقانه و با ایمان، در حال توسعه توانمندیهای خود است.

وی گفت: هدف از تمامی این رژه‌ها، اطمینان‌بخشی به مردم و پیام به دشمنان متجاوز است.

الحوثی با بیان اینکه رژه‌هایی که برگزار شد، فقط متعلق به بخشی از تشکیلات ارتش است؛ چرا که دهها هزار نفر از نیروهای آن، در جبهه‌ها مستقر هستند، ادامه داد: ارتشی که از خائنان پاک شد، هزاران افسر و نیروی صادق در آن باقی ماندند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: ارتش ما به وظایف خود عمل می‌کند. ارتش ما در میادین مختلف نبرد و توسعه توانمندیهای خود، به سطح مهمی رسیده و میزان زیادی از بازدارندگی را محقق کرده است.

الحوثی گفت: ارتش در حال ارتقای مهارتهای جنگی در زمینه دریایی، هوایی، زمینی، موشکی و ساخت تجهیزات است.

وی افزود: قدرت نظامی برای دفاع از کشور است. تمام تلاش دشمنان برای از بین بردن قدرت ارتش و سلب قدرت یمن، به شکست منتهی شد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: دشمنان از واقعیت نظامی یمن نسبت به روز نخست تجاوز تا به امروز، آگاه هستند و طمع دشمنان در اشغال کشور و تسلط بر ملت ما، به توهمات و سرابی بدل شده است.

رهبر انصارالله گفت: دشمنان یمن امروز در بحران و گرفتاری بزرگی قرار دارند.

وی تاکید کرد: دشمنان نتوانستند کشور ما را از مواضع اصولیش در قبال مسائل امت اسلامی و در صدر آن، مسئله فلسطین دور کنند.

الحوثی با بیان ایگکه به ساخت ارتش خود ادامه می‌دهیم تا به سطح بازدارندگی کافی در برابر دشمن، حمایت از کشور و مشارکت گسترده در حمایت از مسئله فلسطین برسیم، افزود: لذا، از ائتلاف متجاوز می‌خواهم که فرصت آتش‌بس را مغتنم بشمارند و به تجاوز، محاصره و اشغالگری پایان دهند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه ائتلاف متجاوز باید بداند که محال است بتواند یمن را اشغال کند و بر ملت آن مسلط شود، در پایان عنوان کرد: ملت ما، موضع درست و مسئله عادلانه‌ای دارد و به دفاع از حقوق قانونی خود در آزادی، استقلال و شکست محاصره ادامه می‌دهد. ما، متجاوز نیستیم، بلکه به دنبال صلح واقعی هستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *