رئیس سازمان بازرسی کل کشور در دادگستری بافق به درخواست‌های مردم رسیدگی کرد

14:15 - 10 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۶۲۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با حضور در دادگستری شهرستان بافق، ضمن استماع مشکلات مراجعین به درخواست‌های حقوقی و قضایی آن‌ها رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاِییه به استان یزد، ذبیح الله خدائیان به شهرستان بافق سفر و ضمن حضور در دادگستری بافق با تعدادی از مراجعان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن استماع مشکلات قضایی مراجعان و پاسخگویی به آن‌ها، تعدادی پرونده را مورد بررسی قرار داد و در ارتباط با برخی پرونده ها دستورات لازم را صادر کرد. 

گفتنی است، این ملاقات‌ در راستای اجرای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه و به منظور رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع برگزار شد و مراجعین برخی از مشکلات پرونده های حقوقی و کیفری خود را  با رییس سازمان بازرسی کل کشور مطرح کردند و دکتر خدائیان دستوراتی را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس قوه قضاییه صبح امروز پنج شنبه، در رأس یک هیئت عالی رتبه قضایی وارد استان یزد شد که رئیس سازمان بازرسی کل کشور به نمایندگی از حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در بافق حضور یافت و علاوه بر دیدار مردمی، در شورای اداری و قضایی این شهرستان نیز حضور یافت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *