رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

27 درصد از زندانیان شهرستان جوین در قالب طرح نذر هشتم آزاد شدند

15:59 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۳۲۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب جوین استان خراسان رضوی از آزادی 27 درصد از زندانیان شهرستان در قالب طرح نذر هشتم خبر داد.

خبرگزاری میزان - احسان جعفری از آزادی ۲۷ درصد (۷ نفر) از زندانیان شهرستان در قالب طرح نذر هشتم خبر داد و اظهار کرد: طی جلسه ای که به مناسبت هفته دولت برگزار شد ۷ نفر از زندانیان واجد شرایط در طرح نذر هشتم آزاد شدند.

وی افزود: در این مراسم که با تلاش دادستان و همکاری امام جمعه، مسئولین بازداشتگاه و مسئولین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان برگزار شد، ۷ نفر از زندانیان شهرستان که واجد شرایط بودند با کمک بیش از ۸۱۰ میلیون ریال توسط شکات و مردم و ۱۲۵ میلیون ریال توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) از زندان آزاد شده و به آغوش جامعه و خانواده بازگشتند.

در همین زمینه دادستان عمومی و انقلاب جوین در سخنانی در جمع مسئولان شهرستان و مردم و زندانیان و خانواده های ایشان اجرای طرح را صرفا مخصوص به افرادی دانست که در برنامه های اصلاح و بازپروری ندامتگاه مشارکت فعال داشته، از ارتکاب جرم ابراز ندامت کرده و رفتار و اعمال ایشان نشانگر عدم ارتکاب مجدد جرم است و صرفا در خصوص رد مال و پرداخت بدهی ناتوانند.

وی ضمن بیان اینکه طرح نذر هشتم در خصوص سارقان، مرتکبان جرایم خاص و خشن، برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و توزیع کنندگان مشروبات الکلی و مواد مخدر اجرا نمی شود، بر مبارزه قاطعانه، سریع، دقیق و بدون اغماض دادستانی با مرتکبین این قبیل جرایم تأکید کرد.

گفتنی است در این مراسم زندانیان آزاد شده با اهدای گل و کلام الله مجید توسط مسئولین شهرستان بدرقه شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *