100 هکتار از اراضی ملی استان مازندران رفع تصرف شد

9:43 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۲۱۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مازندران از رفع تصرف بیش از 100 هکتار از اراضی ملی باارزش استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در گفت‌وگو با میزان، از رفع تصرف بیش از 100 هکتار از اراضی ملی باارزش استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: برنامه های مستمر در جهت پیشگیری و برخورد با تصرفات اراضی ملی درحال پیگیری است و از ابتدای سال تاکنون بیش از 100 هکتار از اراضی ملی سراسر استان با همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های متولی رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شده است .

وی افزود: از 100هکتار اراضی ملی، بیش از 86 هکتار از طریق تبصره ذیل ماده 55 و مابقی از طریق اجرای احکام قضایی و طی 505 فقره پرونده رفع تصرف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای متولی این امر، عزم جدی در مدیریت وضعیت از هم گسیخته تصرفات اراضی ملی و تغییر کاربری های غیرمجاز در سال جاری را خواهد داشت.

وی افزود: دادگستری استان به دنبال شناسایی و برخورد قاطع با کسانی است که به صورت گسترده دست به تصرف اراضی ملی یا تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی می زنند و از این طریق کسب منفعت کرده و صاحب سرمایه می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری به کلیه متصرفان هشدار داد: تصور نکنند نظارتی بر فعالیت این افراد صورت نمی گیرد بلکه دستگاه قضایی با حمایت و پشتیبانی مردمی و عزمی راسخ با اینگونه رفتارهای خارج از قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *