رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارگاه قالیبافی زندان سلماس افتتاح شد

17:53 - 06 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۹۷۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در بازدید از زندان سلماس کارگاه قالیبافی این زندان را افتتاح و برای بیش از 20 نفر زندانی امکان اشتغال در این کارگاه را ایجاد کرد.

خبرگزاری میزان - بعد از ظهر روز یکشنبه ۶ شهریور پس از مراسم تودیع و معارفه دادستان های قدیم و جدید سلماس، عتباتی رئیس کل دادگستری استان، مجیدی دادستان مرکز استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، زارع معاون فناوری و اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان، بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به همراه مسئولین قضایی سلماس از زندان این شهرستان بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید ضمن حضور در بندهای مختلف زندان ضمن بررسی وضعیت زندان و زندانیان با تعدادی از مددجویان دیدار چهره به چهره کرده و به درخواست‌های آنان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید کارگاه قالیبافی زندان سلماس توسط رئیس کل دادگستری استان افتتاح و برای بیش از 20 نفر زندانی امکان اشتغال در این کارگاه ایجاد اشتغال شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه از پروژه زندان جدید در حال احداث سلماس بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده و روند پیشرفت کار قرار گرفت.

عتباتی از مدیر کل زندانهای استان خواست تا با سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه تا پایان سال آن را اتمام و به بهره برداری کامل برسانند.

شایان ذکر است بیش از 85 درصد کارهای عمرانی زندان جدید تمام شده است و روند تکمیل را طی می کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *