وضعیت توزیع و ذخیره کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است

20:09 - 04 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۶۵۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
وزیر دادگستری گفت: وضعیت کالا در سیستان و بلوچستان مطلوب است ذخایر خوبی وجود دارد و هیچ‌گونه کمبود کالایی در استان نداریم.

خبرگزاری میزان_ امین حسین رحیمی در این جلسه در زمینه تامین مایحتاج عمومی مردم تصمیماتی گرفته شد که باید با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر دادگستری افزود: در ۱۸ خرداد امسال ستاد تنظیم‌بازار کشور مصوبه ای داشت که باید همه تولید کنندگان قیمت کالاها در سامانه ای ۱۲۴ ثبت شود و مورد تایید سامان حمایت قرار گیرد.

وی گفت: بیش از ۵۲ هزار قلم کالا در سامانه ۱۲۴ ثبت شده قیمت ها مورد تایید سامان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان است و مردم اگر بخواهند متوجه شوند کالایی کران شده یا نه از طریق سامانه می توانند پیگیری کنند.

وی گفت: تولید کنندگان استان قیمت اجناس را در این سامانه ثبت کرده اند مردم خیالشان راحت باشند می توانند قیمت کالاها را پیگیری کنند.

رحیمی بیان کرد: با تلاش هایی که اعضای ستاد داشته اند وضعیت کالا در استان مطلوب است ذخایر خوب است کمبود کالایی نداریم و تعزیرات نیز آماده برخورد با گران‌فروشی است.

وی اضافه کرد: در این جلسه تاکید شد اصناف اتاق اصناف استان نظارت را بر اصناف خرد بیشتر شود و اصناف همکاری جدی با دولت داشته اند و در بحث نظارت هم همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *