رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: نقد و تحلیل احکام قضایی اتقان آرا را به همراه خواهد داشت

17:59 - 01 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۲۳۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: آموزشهای قضایی را هم باید در دستگاه قضایی استان برای افزایش میزان اتقان آراء هدفمند و نتیجه بخش کنیم و در این راه تشکیل جلسات نقد آراء توسط همکاران قضایی اتقان آراء قضایی را به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در بیستمین جلسه شورای معاونان دادگستری استان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت رجایی و باهنر گفت: باید پاسدار خونهای شهیدان انقلاب و نظام باشیم و راه آنها را در احقاق حق و عدالتخواهی و ساده زیستی ملاک و الگو قرار دهیم و در خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از ارواح طیبه این شهداء مدد بگیریم.

عتباتی در ادامه به امر داوری که در دستور اول جلسه شورای معاونان بود پرداخت و از اعضای شورای معاونان خواست بحث داوری را به صورت جدی و دقیق پیگیری و امور مرتبط را وفق قوانین جاری ساماندهی کنند.

وی افزود: آموزشهای قضایی را هم باید در دستگاه قضایی استان برای افزایش میزان اتقان آراء هدفمند و نتیجه بخش کنیم و در این راه تشکیل جلسات نقد آراء توسط همکاران قضایی اتقان آراء قضایی را به همراه خواهد داشت.

عتباتی در ادامه به پیگیری دستورالعمل های ابلاغی قوه قضاییه پرداخت و گفت: کارگروهی در استان تشکیل شده است و اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی ریاست قوه قضاییه در استان را بصورت مستمر و مداوم پیگیر هستند و اولویت دادگستری استان هم اجرای این دستورالعمل ها و سیاست های ابلاغی هست که یقیناً موجب ارتقاء عملکرد دادگستری استان خواهد شد.

در ادامه دستورات دیگر جلسه طرح و اعضای شورای معاونان به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات چندین ساله جاوید پاشایی معاون قضایی دادگستری استان که به افتخار بازنشستگی نائل آمد با تقدیم لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *