آخرین وضعیت پیروزهای ارتش سوریه

21:00 - 09 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۰۷۷۸
دسته بندی: سیاست
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: هدف بعدی ارتش سوریه پاکسازی کامل ریف دمشق خواهد بود و می‌رود تا بخش عمده‌ای از خاک سوریه مجددا آزاد شود و به پیکره اصلی سوریه وصل شود.
سوریهحسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به آخرین وضعیت نبرد ارتش سوریه با باقیمانده‌ گروهک‌های تروریستی در این کشور بیان داشت: ارتش سوریه به اهدافی که در درعا و قینطره برای بستن مرز‌های خود و تسلط بر ارتفاعات جولان که هدف بسیار بزرگی هم بود، رسیده است.
 
 
وی ادامه داد: بعد از آزادسازی این مناطق اشغالگران که عمدتا وابسته به آمریکا و انگلیس بودند یا منهدم و یا از منطقه فرار کردند.
 

کارشناس مسائل غرب آسیا  با بیان اینکه بخشی از تروریست‌ها به مناطق مرزی رژیم صهیونیستی پناهنده شده و تعدادی هم به اردن رفتند، افزود: به نظر می‌رسد این حلقه، بسیار مهم بود چراکه عملا دمشق را از هجوم تروریست‌ها محفوظ  کرد.
 

کنعانی مقدم اضافه کرد: با بستن مرز‌ها عملا کمک‌رسانی که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی به تروریست‌ها می‌شد، مسدود شد. هدف بعدی ارتش سوریه پاکسازی کامل ریف دمشق خواهد بود و می‌رود تا بخش عمده‌ای از خاک سوریه مجددا آزاد شود و به پیکره اصلی سوریه وصل شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *