لازمه پیشرفت کشور، توسعه تفکر بسیجی در جامعه است

15:03 - 09 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۰۷۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگاه عمومی بخش مروست گفت: برای پیشرفت و توسعه کشور در تمام زمینه‌ها اعم از اقتصادی، سیاسی، امنیتی باید تفکر بسیجی در جامعه اسلامی بسط و گسترش داد.

لازمه پیشرفت کشور، توسعه تفکر بسیجی در جامعه استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، حسین رعیت رئیس دادگاه عمومی بخش مروست در جمع بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج روستا‌های ترکان و هرابرجان با اشاره به جایگاه والای بسیج در جامعه اسلامی گفت: برای پیشرفت و توسعه کشور در تمام زمینه‌ها اعم از اقتصادی، سیاسی، امنیتی باید تفکر بسیجی در جامعه اسلامی بسط و گسترش داد.

رئیس دادگاه عمومی بخش مروست اظهار داشت: بسیجیان باید در راستای ارزش‌های دینی حرکت کرده و با الگو گیری از شهداء در راستای اهداف و آرمان‌های امام و شهدا حرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به طرح گشت‌های محله محور پایگاه‌های بسیج، افزود: گشت‌ها بسیج محله محور موجب ارتقا امنیت عمومی محله و کمک زیادی در جهت پیشگیری از وقوع جرایم خواهد بود.

رعیت به تشریح قوانین جاری کشور در خصوص ضابطان خاص و عام قوه قضائیه پرداخت و گفت: قوانین مقررات در خصوص حدود و وظایف و اختیارات بسیجیان در این طرح‌ها به عنوان ضابطان دادگستری و از بسیجیان مشخص است و باید بسیجیان قبل از هرگونه اقدامی موضوع را با مقامات مافوق خود هماهنگ نموده و گزارشات را به صورت مکتوب به مقامات قضایی اعلام نمایند.

وی از بسیج به عنوان یک ظرفیت قابل توجه یاد کرد، و ابراز داشت: می‌توان از این ظرفیت مناسب در جهت تحقق آرمان‌های متعالی نظام اسلامی، تداوم آرامش و امنیت در جامعه و پیشبرد اهداف پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از آن بهره گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *