دادستان خدابنده به موضوع ایمنی جاده‌ها ورود کرد

15:12 - 15 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۹۳۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خدابنده استان زنجان از کمربندی قیدار و جاده های واصله شهرستان بازدید کرد و به بررسی کمبود علایم راهنمای جاده‌ای و ترک فعل برخی مدیران مربوطه پرداخت.

خبرگزاری میزان- وحید بختیاری از کمربندی قیدار و جاده‌های منتهی به شهرستان خدابنده بازدید کرد و به بررسی کمبود علایم راهنمای جاده‌ای و ترک فعل برخی میدران مربوطه پرداخت.

وی اظهار کرد: در راستای حقوق عامه و حسب دغدغه‌های مردم شهرستان مبنی بر بروز تصادفات، دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان صادر شد.

دادستان خدابنده با اشاره به اینکه رسیدگی به ترک فعل مدیران در دستور کار سیستم قضایی قرار دارد، اعلام کرد: مهلت قانونی جهت اصلاح موضوع داده شد که در صورت عدم انجام امر در مهلت مقرر، مطابق دستور العمل قوه قضاییه جهت ترک فعل مدیران رفتار خواهد شد.

در بازدید از کمربندی قیدار که بخشی از محور سلطانیه - قیدار – کبودرآهنگ استان همدان محسوب می شود، نقاط ناایمن و حادثه ساز مورد بررسی قرار گرفت،

با حضور رئیس اداره راهداری شهرستان و فرماندهی نیروی انتظامی طرح‌های ایمن سازی این نقاط که در دو سال اخیر موجب بروز حوادث رانندگی و نیز آسیب فنی به خودروها شده و سبب بروز نارضایتی در شهروندان شده بود، بررسی شده و دستورات قضایی لازم صادر شد تا نهادهای مسئول را ملزم به انجام تعهدات ایمنی کمربندی طی دو هفته آینده کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان خدابنده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *