کیا: می‌خواهم در پرش سه گام فراتر از 17 متر رکورد بزنم

7:45 - 15 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۶۵۳۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش پرش سه گام گفت: تلاش می‌کنم اولین پرنده ایرانی باشم که فراتر از ۱۷ متر را به ثبت می‌رساند.

حمیدرضا کیا ملی‌پوش دوومیدانی در رشته پرش سه‌ گام در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت آمادگی‌اش برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: از ۳ سال قبل و به خصوص سال گذشته برنامه داشتم که اوج آمادگی بدنی خود را برای مرداد ماه بگذارم. خداراشکر هم اکنون در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برم و تمرینات خیلی منظم و بسیار جدی را داشته‌ام. می‌خواهم بهترین خودم باشم و اطمینان دارم در بازی‌های کشورهای اسلامی به نتیجه بسیار خوبی خواهم رسید.

وی افزود: درست است که امسال تاکنون نتوانستم نتیجه خوبی بگیرم و رکورد خوبی را به ثبت برسانم که البته به این دلیل بود که پیک آمادگی خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو و کشورهای اسلامی قرار دادم. متأسفانه بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد.

رکورددار ملی‌پوش پرش سه گام ایران گفت: بازی‌های کشورهای اسلامی رقابت‌های بسیار معتبر و مهمی است و برای شرکت در این دوره از مسابقات با مربی‌ام برنامه‌ریزی‌هایی داشتم. در حال حاضر بزرگترین و مهم‌ترین رویداد سال ۲۰۲۲ رقابت در بازی‌های کشورهای اسلامی است.

کیا در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می کنم اولین پرنده ایرانی باشم که در پرش سه گام فراتر از ۱۷ متر را به ثبت می‌رساند. البته رقیبان خوبی از کشور ترکیه حضور خواهند داشت و تا روز مسابقه هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در واقع همه چیز به پرش آخر بستگی دارد که امیدوارم بتوانم حدنصاب خوبی را به ثبت برسانم و بهترین خاطره خودم را از ترکیه به ایران بیاورم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *