رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل محاکم تهران از مجتمع قضایی شهید مدنی بازدید کرد

9:59 - 10 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۱۵۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، از مجتمع قضایی شهید مدنی که دارای ۱۴ شعبه‌ حقوقی است، بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- یحیی جعفری در ادامه بازدیدهای مستمر و میدانی خود، از مجتمع قضایی شهید مدنی که دارای ۱۴ شعبه‌ حقوقی است، بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران قضایی و اداری و مراجعان مردمی از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی قضایی در این مجتمع قرار گرفت.

رئيس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با مراجعان ثبت نام شده و برخی از همکاران دیدار کرد و با بررسی اظهارات، لوایح و مطالعه پرونده‌های قضایی مرتبط با هدف حل مشکلات اعلامی، دستورات و ارشادات لازم را در خصوص دقت و سرعت در رسیدگی به مشکلات مراجعان صادر کرد.

جعفری در حاشیه این بازدید بیان کرد: بحمدالله با تغییر مجتمع و حضور همکاران خدوم، وضعیت خدمت رسانی به مراجعان مطلوب به نظر می رسد و در حال حاضر اظهار نارضایتی به کمترین سطح رسیده و وضعیت موجودی پرونده‌های مجتمع نیز روبه کاهش است؛ امیدواریم با تلاش جهادی همکاران و مدیریت موفق مجتمع، شاهد کاهش ورودی و پرونده‌های معوق باشیم.

آسیب‌شناسی و بررسی راهکارهای علمی و عملی در رفع علل اطاله دادرسی، از جمله اهداف رئیس کل محاکم تهران از بازدیدها و سرکشی‌های خود از مجتمع ها است؛ این امر در جریان بازدید از مجتمع قضایی شهید مدنی نیز مورد توجه بود و رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با نگاهی کاربردی، روندهای موجود در این مجتمع قضایی را مورد ارزیابی قرار داد.

پس از بازدید و در جلسه نشست با قضات مجتمع، کارنامه قضایی سال 1400 همکاران قضایی که به تشخیص دادسرای انتظامی قضات حائز رتبه خیلی خوب و خوب شده و موفق به کسب تقدیر نامه از دادستان انتظامی قضات شده بودند، توسط رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران تقدیم همکاران شد.

در این دیدار مردمی حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی نیا، حجت الاسلام و المسلمین زمانی( معاونان امور اجرای احکام مدنی و ستادی رئیس کل محاکم )، کثیرلو سرپرست مجتمع قضایی شهید مدنی و فلاح مدیر دفتر کل محاکم، همراه رئیس کل محاکم تهران پیگیر مشکلات و سوالات حقوقی و قضایی مراجعان بودند.

جعفری رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با توجه به رویه مدیرتی خود و در راستای سند تحول قضایی و برنامه های عملیاتی محاکم از ابتدای سال جاری در قالب برنامه های متنوع از جمله، ملاقات های مردمی روزانه و هفتگی در استان، ستاد محاکم، مجتمع های قضایی، مساجد و نماز جمعه با انجام بازدیدها و سرکشی‌هایی مستمر در همه مجتمع های قضایی ۲۴ گانه تهران حضور یافته و بصورت مستقیم و بدون واسطه با مراجعه‌کنندگان دیدار و ملاقات داشته است و از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی به مردم و مراجعه‌کنندگان قرار گرفته و علاوه بر گفتگو با قضات و کارکنان مجتمع‌های قضایی تهران، برای حل مشکلات همکاران قضایی و اداری و عموم مراجعه‌کنندگان دستورات و ارشادات مقتضی صادر کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *