کمیته انضباطی در انتظار منتقدان فدراسیون دوومیدانی

12:02 - 08 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۸۶۴۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فدراسیون دوومیدانی تصمیم دارد منتقدان به وضع موجود به خصوص درخصوص عدم اعزام به مسابقات جوانان جهان را به کمیته انضباطی فراخواند.

خبرگزاری میزان - سارینا ساعدی، ارسلان قشقایی، سمیر اقبالی، علی امیریان، ارشیا مصدقی 5 ورزشکاری بودند که رکورد ورودی حضور در مسابقات جوانان جهان را کسب کرده بودند و در حالی که قرار بود ملی‌پوشان جوان دوومیدانی ایران در رقابت‌های جهانی شرکت کنند، به دلیل عدم صدور روادید ترانزیتی از طریق آمریکا حضور آن‌ها در کلمبیا میسر نشد. البته در آن زمان منتقدان مدعی شدند که فدراسیون به دلیل مسکلات مالی با این اعزام مخالفت کرده است.

پس از این اتفاق برخی مربیان، اقدام به مصاحبه و انتشار برخی مطالب علیه فدراسیون دوومیدانی در فضای مجازی و صفحات شخصی خود کردند که این اتفاق به مذاق مسئولان فدراسیون دوومیدانی خوش نیامده و تصمیم دارد از افرادی که در این موضوع دخیل بوده‌اند به اتهام افترا، نشر اکاذیب، تحریک ورزشکاران، یاس و ناامیدی و ... در مراجع قضایی شکایت کنند.

از سوی دیگر قرار است با برگزاری جلسه کمیته انضباطی به تخلفات این نفرات رسیدگی شود و احتمالا با محرومیت‌هایی نیز روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دوومیدانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *