2 هزار و 837 زندانی سال گذشته با تلاش شورای حل اختلاف اصفهان آزاد شدند

9:30 - 02 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۶۷۰۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان از آزادی 2هزار و837 زندانی در سال 1400 به همت شورای حل اختلاف استان خبر داد.

سید محمد موسویان در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: با تلاش قضات، اعضا و کارکنان اجرای احکام شوراهای حل اختلاف حوزه های قضایی استان اصفهان در سال 1400 تعداد  2هزار و 837 زندانی از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان تصریح کرد: با وساطت شوراهای حل اختلاف و کمک خیران استان اصفهان که همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و دیه پیش قدم بوده اند، هر ساله و در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعداد زیادی از این زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده هایشان را فراهم می‌سازند.

وی تعداد زندانیان آزاد شده در شعب ویژه زندان را تعداد یک هزار و 36 فقره و تعداد زندانیان آزاد شده در شعب شورای حل اختلاف را یک هزار و 801 زندانی اعلام کرد که در مجموع تعداد 2 هزار و837 نفر از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

موسویان در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با تلاش مجدانه پرسنل خدوم و پرتلاش شوراهای حل اختلاف در استان اصفهان شاهد آزادی هر چه بیشتر زندانیان از زندان‌ها باشیم تا ضمن بازگرداندن آنها به جامعه، خانواده‌های آنان نیز از مشکلات و عواقب آن نیز رهایی یابند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اصفهان زندانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *