رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارگروه های 8 گانه برای عملیاتی کردن فرمان مقام معظم رهبری در دادگستری آذربایجان غربی تشکیل شد

17:04 - 26 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۱۵۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تشکیل کارگروه های 8 گانه برای ارائه پیشنهادها و راهکارهای مناسب برای عملیاتی کردن فرمان مقام معظم رهبری ظرف 48 ساعت خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصرعتباتی در جلسه برنامه ریزی برای عملیاتی کردن سریع و فوری فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری که در دیدار با مسئولان قضایی کشور در 7 تیرماه ترسیم کردند با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت اظهارکرد: خداوند متعال را شاکریم که محبت مولا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب را در دلهای مسلمانان قرار داده است و به ما توفیق داده که جزو رهروان مولای متقیان باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبرم در دیدار 7 تیر 1401 با مسئولان عالی قوه قضاییه کشور، فرمان 8 ماده ای خود را به تفصیل بیان و بندهای آن را مفصلاً برای مسئولان قضایی تشریح کردندکه این فرمان 8 ماده ای مانند نقشه راهی است که کلیه کارکنان دستگاه قضایی حرکت بر مسیر این نقشه را تکلیف خود می دانند.

رئیس کل دادگستری استان با بیان بند به بند مواد 8 گانه فرمان رهبر معظم انقلاب گفت: عملیاتی و اجرایی شدن این مواد که واقعاً با دور اندیشی و نکته سنجی مقام معظم رهبری صادر شده اند یقیناً رشد و تعالی قوه قضائیه را در ابعاد مختلف به همراه خواهد داشت.

عتباتی در ادامه بیان کرد: باید با جدیت در جهت کاربردی و عملیاتی کردن این فرمایش رهبر معظم اقدام شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان از تشکیل کارگروه های 8 گانه برای ارائه پیشنهادها و راهکارهای مناسب برای عملیاتی کردن این فرامین ظرف 48 ساعت خبر داد و گفت: برای هر ماده این فرمان کارگروهی تشکیل و با حضور معاونان و مسئولان مربوط نسبت به ارائه نتایج اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *