ژیرو: این فرصت را از دست نمی دهیم

16:00 - 22 تير 1397
کد خبر: ۴۳۵۸۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الیویه ژیرو بازیکن تیم ملی فرانسه از وضعیت تیمش پیش از دیدار فینال با تیم ملی کرواسی گفت.
ژیرو: این فرصت را از دست نمی دهیمبه گزارش گروه ورزشی ، اولیویه ژیرو بازیکن تیم ملی فرانسه گفت که تیمش امسال در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ نسبت به دو سال پیش که نتیجه را در فینال یورو ۲۰۱۶ به تیم ملی پرتغال واگذار کرد، تمرکز بیشتری دارد.
ژیروی ۳۱ ساله که یکشنبه در رقابت فینال جام جهانی مقابل تیم ملی کرواسی با خروس‌ها به میدان می‌رود، از دومین بازی دور گروهی مقابل پرو جایگزین عثمان دمبله شد.
فرانسوی‌ها پس از پشت سر گذاشتن آرژانتین، اروگوئه و بلژیک مصمم به بالای سر بردن جام قهرمانی هستند و ژیرو معتقد است آن‌ها شانس دیگری را برای قهرمانی از دست نمی‌دهند و آن را با مدال نقره عوض نخواهند کرد.
وی گفت: «همه چیز فرق کرده است؛ نیمه نهایی‌ای که مقابل آلمان پیروز شدیم هیجان کمی داشت؛ رقابت با بلژیک متفاوت است؛ این همان احساس نیست؛ ما می‌دانیم که یک بازی مهم دیگر داریم تا قهرمان شویم؛ تمرکزی واقعی برای پایان دادن به این کار داریم؛ به همین دلیل با همه آن چه در گذشته رخ داد متفاوت است؛ ما راه طولانی برای رسیدن به اینجا طی کردیم و نمی‌خواهیم فرصت مان از دست برود.»
وی در ادامه گفت: «شما نمی‌توانید یک جام را فقط با تکیه بر استعدادتان پیروز شوید؛ استعداد به تنهایی کافی نیست؛ شما به کارآیی نیاز دارید اگر آماده هستید که بر‌ای هم تیمی‌های خود کار کنید و به یکدیگر متعهد باشید هر اتفاقی ممکن است.»

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *