وزیر ارتباطات به شهرستان سرپل ذهاب رفت

13:55 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۶۱۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر یک روزه به استان کرمانشاه در دیدار رو در رو با تعدادی از مراجعین مردمی شهرستان سرپل ذهاب در جریان مسائل و درخواست‌های آنان قرار گرفت.

خبرگزاری میزان _ به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه به شهرستان سرپل ذهاب رفت و در ابتدای ورود به این شهرستان به نمایندگی از رئیس جمهور با خانواده شهید ایرج الماسی دیدار کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهور و دولت به خانواده شهید الماسی، با تقدیم لوحی از این خانواده شهید تجلیل کرد.

زارع پور در ادامه از پروژه‌های بازسازی و ارتقای ساختمان زیرساخت و پروژه ساخت مسجد صاحب الزمان بازدید کرد.

دیدار چهره به چهره وزیر ارتباطات با مردم/ بازید از نمایشگاه صنایع دستی و محصولات کشاورزی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به عنوان نماینده رئیس جمهور با تعدادی از مراجعان مردمی در محل فرمانداری این شهرستان به صورت رو در رو دیدار کرد.

مراجعین در دیدار با وزیر ارتباطات مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و وزیر ارتباطات نیز قول پیگیری مطالبات و مشکلات مردم از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط را داد.

زارع پور در بخشی از این دیدار در پاسخ به مطالبه‌ای در حوزه صنایع دستی، به مدیران این شهرستان تاکید کرد برای بازار سازی صنایع دستی شهرستان و فروش الکترونیکی و آموزش در این حوزه برنامه ریزی و اقدام لازم انجام شود.

وزیر ارتباطات تصریح کرد که وزارت ارتباطات نیز در این حوزه همکاری می‌کند. 

بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات قبل از این دیدار از نمایشگاه صنایع دستی و محصولات کشاورزی و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار که در محل فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب برپا شده بود بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت آنان قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *