رئیس فدراسیون فوتبال آلمان:اوزیل باید به هواداران توضیح بدهد

13:28 - 19 تير 1397
کد خبر: ۴۳۵۱۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت: "مسوت اوزیل باید به هواداران درباره ملاقاتش با اردوغان رئیس جمهور ترکیه در اوایل سال جاری توضیح بدهد."
اوزیل باید به هواداران توضیح بدهدبه گزارش گروه ورزشی ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت که اوزیل باید به هواداران درباره ملاقاتش با اردوغان رئیس جمهور ترکیه در اوایل سال جاری توضیح بدهد.

مسعود اوزیل مدافع میانی تیم ملی آلمان در ماه مه میلادی در لندن با اردوغان دیدار کرد. ایکای گندوگان نیزدر این دیدار اوزیل را همراهی کرد.

دو بازیکن ترک تبار در تصاویر منتشر شده بعد از این دیداردر حالا تقدیم لباس باشگاهی خود یعنی آرسنال و منچسترسیتی بودند. هر دوی این بازیکنان از سوی رسانه‌ها و هوداران آلمانی مورد انتقاد قرار گرفتند، اما گندوگتان بعدا اعلام کرد این دیدار دیداری سیاسی نبود.

اوزیل تاکنون به این انتقادات پاسخی نداده است. راینهارد گریندل رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت: «درست است که مسعود هنوز توضیحی در این باره نداده است و این موضوع باعث ناامیدی هواداران زیادی شده است. آن‌ها سوال دارند و انتظار دارند جواب دریافت کنند و انتظارشان درست است.»

وی در ادامه گفت: «برای من واضح است که مسعود پس از بازگشت از تعطیلات باید به صورت عمومی نظر خود را اعلام کند. ما همچنان منتظریم ببینیم مسعود چه می‌کند؟»

آلمان در جام جهانی امسال در دور گروهی پس از شکست از تیم ملی کره جنوبی، از دور رقابت‌ها حذف شد و اوزیل در جام جهانی به دلیل عملکردش مورد انتقاد قرار گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *